Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB
JP

J85a52n 96P91a67l30l20a41s

7. 8. 2017 21:15

Dobrý večer, úžasné fotky s vtipnými popisky - tak to ma byt.

Mě osobně nejvíc zaujala "see through" cudnost. Pro tu bych možná snesl i jeden závit palečnice navíc.

1 0
možnosti
Foto

myslím že maximálně půl závitu...víc bych nedal:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tu mučírnu bych fakt nemusela ani na zkoušku.:-) Kočky jsou roztomilé, a nejsou líné, jen odpočívají před bitkou. A ten mírumilovný pán se asi chladí, aby se nevzteknul.;-)

0 0
možnosti
Foto

odpočívají leností:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, včera jsme si z Kostelce nad Černými lesy z pivovaru přivezli dobré pivo. Ty Tvoje dobroty způsobily, že už nic nemáme. ;-D;-) Blog se skvosty jen hemží. Skvělým jídlem počínaje, bílým pávem konče. Moc díky za krásné putování.

0 0
možnosti
Foto

ahoj Soňo...mrkni do lednice, třeba ještě něco zbylo:-)

0 0
možnosti
ZM

Jaromíre, tentokrát opět paráda :-) v Tišnově jsem byl naposledy v květnu, kdy jsem tam obešel nálevny s výrobky všech tří tamějších minipivovarů :-) mnoho lidí by se setlo už jen tím... :-P

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět krásná abeceda...od A po Z super!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ale bylo to na mě až moc dlouhý chození:-)

0 0
možnosti
Foto

Opět moc pěkný fotoblog. R^:-) Jen u těch dvou žen mi není jasné, která je cudná a která smilná. Jaromíre, jak jsi to poznal? Zeptal ses jich nebo jsi to otestoval?

0 0
možnosti
Foto

Jardo to je fotka z Ukrajiny...byl jsem rád že jsem vůbec fotil...natož něco testovatz...místní hoši se už po mně dívali:-)

1 0
možnosti
Foto

U každého z oněch zastavení bych měl u sebe o čem přemýšlet......

Jaromíre R^

0 0
možnosti
Foto

:-)mi povídej...raději jsem se u žádnýho nezdržoval, natož vzpomínal:-)

3 0
možnosti
PK

Zdarec, máš to pěkné, až jsem se osypal u těch zastavení.;-D

0 0
možnosti
Foto

I66v67a34n 45M69a55r70e35k

7. 8. 2017 14:41

Karma R^[>-] Krása.............. .Tedy až na ty mučící nástroje .

0 0
možnosti
Foto

:-)tak to nějak dřív asi patřilo k životu...i když k životu...;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik