Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^jako vždycky suprácká reportáž pěkné fotky a vtipné komentáře

0 0
možnosti
Foto

díky, hezky se to čte:-)

0 0
možnosti

Jaromíre, zatím jsem viděla zase jen málo obrázků, ale zato přečetla všechny texty. S tím smetením první řady posluchačů tv Šlágr, jsi mě odboural:-D

Velký dík za krásný blog!

(ještě mám v rezervě ten minulý)

0 0
možnosti
Foto

no fakt...nekecám, byli smeteni:-)

1 0
možnosti
Foto

Ten kolotoč vypadá nebezpečně.;-)

0 0
možnosti
Foto

nejenom vypadá:-) dole nasedneš, pak tě to vyveze nahoru a až potom se točí:-)

0 0
možnosti
Foto

tak tohle je fakt jízda! R^

0 0
možnosti
Foto

to je fakt, nijak to nenapadnu,:-)

0 0
možnosti
Foto

dík:-)však víš, jisté zkušenosti v teto oblasti už mám a další přibyly v Ostravě:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, no pěkná paráda. Jenom když jsi zmínil kombinaci kolotoč guláš a pivo, tak se mi udělalo nějak šoufl, když jsem si vzpomenul, jak jsem po guláši a pivu vylezl na kolotoč a nějak se mi zamotala hlava a ...............hééééé;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

určitě bys nebyl jedinej:-):-)

0 0
možnosti
ZM

dobře seskládáno :-) trochu mi to vylepšilo náladu plnou chmurných myšlenek...

1 0
možnosti
Foto

škoda že ne o trochu víc;-(

0 0
možnosti
PB

...... l u x u s R^ !

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik