Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O60t92a 43K95i23n65c

30. 6. 2017 0:05

Moc krásný blog. Chtěl jsem mít připomínku k nadpisu, ale po zhlédnutí celého blogu nemohu. Zasloužená karma.

0 0
možnosti
Foto

Krásný fotky, takový letně uvolněný! Už za dva dny nasedneme s rodinou do sedel a tradá po vlatech českých! R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

dík a...dobrý rodinný nápad :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, pokochala jsem se. Jako správná ženská, už zase nemám co na sebe, tak díky za tip na šatečky.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)no nevím nevím, jestli bys potom nepotřebovala i novou skříň :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, v Kunštátě jsem několikrát byla, ale s tebou je to nějak hezčí!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

to neni možný, zkus to ještě jednou:-)

0 0
možnosti
Foto

Já ti nevím, ale ten bazén bude minimálně po rekonstrukci. A co Růženka, nevytuhla?;-)

0 0
možnosti
Foto

tak jasně...žádný bazén neni nezničitelný:-) no o Růžence další informace nemám...za mě vypadala ješě čerstvá:-)

1 0
možnosti

Nic se nezměnilo. Hlídání registrační pokladny jako za starých časů .-)))

R^

0 0
možnosti
Foto

to je vlastně taky řemeslo:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je to nádhera. Dřív jsem na podobné akce jezdívala s vlastní dílnou. Stýská se mi:-).

1 0
možnosti
Foto

tak to Ti věřím...sice dřina, ale atmosféra úžasná...si myslím i pro prodávajícího, či vystavujícího:-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásná FR - fotky parádní a ty dobové šaty - no nádhera !!!R^

0 0
možnosti
Foto

no dámy se mi obvlášť libily:-) díky Lenko

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,49
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik