Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaromíre, tak to mě mrzí. Jsem na venkově bez pořádného netu. Tak jsem si přečetla tvoje komentáře k fotkám. Ty si prohlédnu až v zimě doma. Mobil je nestíhá. Ach jo. Ale určitě skvělá akce:-))

1 0
možnosti
Foto

jejku...seš utajená v lesích?:-)

1 0
možnosti
Foto

moc pěkné,připomělo mi to mládí,ale bohužel jenom na skútru,ale ty blembáky byly stejné,zdravímR^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ale zase si jezdila s posedem na bok :-)

0 0
možnosti
Foto

Krásný výlet, jako vždyR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Teda?R^ Ale důležitý je to, že to byl sjezd motorkářů, ne sraz.

Jinak ty parchanty, co projíždějí řvoucími motorkami naší dlouhou ulicí, kde je třicítka, nejmíň zedmdesátkou i víc, vyloženě nesnáším.

0 0
možnosti
Foto

jo o tom vím...stejně jako u nás...ale v převážné většině jsou to auta:-)

0 0
možnosti
Foto

R^motorkářem sice nejsem, ale i já jsem se pokochala

0 0
možnosti
Foto

:-)takže trošku vlastně seš:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Komentovat netřeba, neb R^!

1 0
možnosti
Foto

:-)jejku až tak? děkuju;-)

0 0
možnosti
MV

spravnej kmen! ale me nejvic bavej prave ty kozi dechy...

1 0
možnosti
Foto

však vůbec nic proti nim:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik