Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Často se zamýšlím nad tím atentátem, zda to nebyla jenom akce, kterou vymysleli Angličané a ani Beneš to prý neschvaloval, nebo o tom nevěděl, toť otázka. Odneslo to na 5000 životů a ty vypálené obce. Pro mne byli daleko větší bezejmenní hrdinové, kteří prováděli sabotáže ve fabrikách a potom partyzáni, co ničili německé vlaky, konvoje a vyhazovali mosty. Něco podobného bylo i Pražské povstání 5.5.1945 za minutu dvanáct. Celou válku jsme byli loajální jako protektorát vůči Němcům (dokonce se natočilo nejvíc filmů) a na poslední chvíli si někdo hrál na hrdiny a zbytečně to zaplatili životem a historickými ztrátami. Nevím, co na to říkali příbuzní(pokud zůstal někdo na živu) , když jim Němci vyvraždili celé rodiny a zničili domy. Toto je můj subjektivní názor. Stálo to za to?

0 0
možnosti
Foto

Díky za blog. Povídali jsme si s dětmi ve škole o Lidicích, někteří se zapojili do soutěže Lidice 2017 a ráda Váš článek použiji k další připomínce. Jsou věci, na které by se nemělo zapomínat a dnešní generace by o nich měla vědět.

0 0
možnosti
PK

Zdarec Jaromíre, mého dědečka věznili v koncentráku, tak takové věci na mě doléhají ještě více.

0 0
možnosti
ZM

tak nějak není co říct...

0 0
možnosti
Foto

JAromíre, netřeba komentu R^

0 0
možnosti

Moc rad jsem jezdil do Lezaku. Nevim proc, ale byla to pro mne vzdy oaza klidu.

Diky za blog.

0 0
možnosti
Foto

ona to do jisté míry oaza klidu je

0 0
možnosti
Foto

Moc smutne misto ...

0 0
možnosti
Foto

Na těchto místech se nechce nikomu mluvit, jen mlčky projít a nevěřit tomu, jak jen tohle bylo možné.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, použila jsem tě dnes... díky:-) smutný,ale krásný a potřebný blog

0 0
možnosti
Foto

no použití mi nevadí:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik