Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Dobrý večer, velmi krásné fotky. Potěšení pro oko i duší. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)děkuju...jsem potěšen, že jste potěšena:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Jaromíre, s Vámi se tak příjemně cestuje a nevadí mi ani ty prudší zatáčky. Ale zjišťuji, co všechno jsem ještě neviděla, ač jsem si myslela, že už jsme toho u nás projeli poměrně dost. Díky.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)stejný pocit...že už jsem snad všude byl...občas mívám taky a každý výzezdem se přesvědčuju, že to zdaleka neni pravda :-) dík za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

R^Ale ale, kdo nám tady zase courá nejen místy, ale zjevně i časem?:-)

1 0
možnosti
Foto

tak uzavřen v melém prostoru jsem byl dost dlouho:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, zdravím Tě, ...já z těch Tvých blogů dostávám dvojí hlad - ten běžný a ten po cestování:-), krásné fotky a trasaR^

1 0
možnosti
Foto

Olčo na hlad platí...nejíst se:-) dík za R^

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy Jaromíre... paráda. Už se těším, až tam vyrazíme.R^

1 0
možnosti
Foto

vyrazit...to zní dobře :-) Tomáši dík za R^

0 0
možnosti
JR

J38a25r83a 64R51a63n54k

13. 4. 2017 18:05

Uzasne, diky, ze si date cas na zastaveni - pekny kus zemeR^

1 0
možnosti
Foto

:-)zastavuju rád...dík za R^

0 0
možnosti
MT

Autore, díky za hezké tipy na dovolenou, hezké Velikonoce ! R^[>-]

1 0
možnosti
Foto

:-)jo...těch bylo a ještě bude víc:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

Tyhle výlety miluju! Baťův kanál jsme před lety splouvali na malém motorovém plavidle. Mám na to nádherné vzpomínky (tedy až na ty stresy při navádění lodi do zdymadel) - Morava je fakt krásná!

Díky za parádní fotky!R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

rádo se Pavlo stal a cestovalo:-)

0 0
možnosti
LH

Pěkné fotky, jako vždy. Jaromíre, díky a krásné Velikonoce :-)

2 0
možnosti
Foto

Díky Lenko...hezký Velikonoce Tobě a vám :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik