Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre,je to moc krtásné,užila jsem si to včetně pivíčka a obídku /nebo snad večeře,ale to je jedno/,děkuji za krásný zážitek a moc zdravím,Zdena,samozřejmě karma ,:-):-):-) R^R^R^R^

0 0
možnosti
PB

.... ste na jeden zátah "projel" celej můj život,- rodnej kraj Vysočina,- vojna Břeclav,- nejplodnější roky Brno, na starý kolena hledání klidu a míru pod Pálavou!,- bravoR^

0 0
možnosti
Foto

jejku...sem se trefil...díky:-)m za R^

0 0
možnosti
Foto

hltat pivo neumím, hltat tvoje fotocesty a blogy umim a jde mi to hravě a samo...mobilpalec.krása..diky

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...zkus někdy i to pivo...ale nehltat :-)

1 0
možnosti
Foto

Pitny rezim je poctive dodrzovan na kazdem blogu ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

a potažmo na každé výpravě:-)díky;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)taktéž já Štěpánko děkuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Co to máte za "bombu", na které jezdíte? Nevyveze to člověka z každé nesnáze, i když se trošku zamotá hlava?:-)

0 0
možnosti
Foto

ne ne...to je pohodový, kochací Kawasaki Vulkán 800:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, parádní procházka, moc se mi líbí fotky a popisky. Díky a máš můj hlas přidaný :-) R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Lenko díky a díky:-)

0 0
možnosti
HB

Je ta naše Česká republika nádherná a ještě díky, že nám ji takhle přiblížíš, moc děkuji HankaR^:-) a dáváš do toho celé V

0 0
možnosti
Foto

no...baví mě to a tím to jde skoro samo:-)díky Hanko

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik