Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvostné, včetně chleba se sádle a cibulí :-)R^

2 0
možnosti
Foto

:-)no..lidová pochoutka :-) dík

1 0
možnosti
Foto

;-)R^A za Františka takto zblízka ještě jeden R^;-D

0 0
možnosti

Tož jsem se pěkně pokochala - krásnými fotkami, a tvým super komentářem.

Telč-Dačice-Slavonice, to je nádherná "souprava" k výletu. Stejně tak, jako úzkokolejka do Ratmírova:-)

Díky, Jaromíre! Nádherný výlet!R^

0 0
možnosti
Foto

:-)tak ses hezky projela:-)díky i já :-)

1 0
možnosti

Ty ruský nápisy mne trochu zmátly! ... a nejvíc se mi líbily chaloupky a puntíkaté ženy .-)

1 0
možnosti
Foto

:-)...zvláště pak ty ženy:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, jsem z toho "urvanej" jako sviňa.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-) hezky napsaný...dík :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre...a to ani nevíš, že jsi u mne zvládnul mejdan... co ty všechno nestihneš?R^zase hezký a zase po blogu lépe na duši.:-)

0 0
možnosti
Foto

to se Radko divím, že zvládnul...většinou v průběhu usínám:-)dík za hodnocení .:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Za jak dlouho takovou cestu zmákneš?:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)kdybych to zhruba odhadl....šest výprav asi na deset nocí :-)

0 0
možnosti
Foto

Pořád je na co koukat! Díky za pěkné fotky.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

:-)díky za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Paráda. Ta Cadillacova děvčata skutečně vypadají jako hospodyňky z amerických reklamních poutačů 50. let R^

2 0
možnosti
Foto

a to tam byl i Elvis:-) dík za R^

0 0
možnosti
Foto

Už mě svrbí šaltrpáka....a v létě na kole na Chřiby....

Máte na tom chvění svůj podíl Jaromíre

R^

1 0
možnosti
Foto

:-)Tomáši Chřiby super...když kopce přestanou bavit...furt je vedle Baťův kanál.:-) dík za R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,51
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik