Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ čiší z toho pohoda. Už se těším na letní courání :-)

0 0
možnosti
Foto

no to mi povídej :-) dík za R^...;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc se výlet líbil

Díky :-))

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...snad to bude platit i o pokračování :-)

0 0
možnosti
MV

cim jsem starsi, tim to tu mam radsi, diky!

0 0
možnosti
Foto

jo...tím míň mě to táhne jinam:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Na HK se chystám taky, tak schválně, kdo bude první?;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

taky jsem zvědavej...mám už rozfoceno, potřebuju jen dofotit a vyjednat si návštěvu...to vlastně nemůžu říct kam :-)

0 0
možnosti
PZ

Hezke fotky, jelikoz jsem z Cech vyjel s Mati kdyz mi bylo 14 a pul,moc jsem toho v Cechach nepoznal. Snad az budu v duchodu to vsechno projedu.:-)

0 0
možnosti
ZM

pěkný, pěkný, pěkný :-)

0 0
možnosti
JS

Díky za toulání - je z toho krásné koukání R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Embéčko jen tak nevyhyne :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik