Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, bravo a karma!!R^

1 0
možnosti

Jaromíre, díky za tento článek. A protože to vidím podobně, ne-li stejně, není co dodat.

R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,pro mně je to kontroverzní téma,nebudu se tady vyjadřovat,protože by mně tady ukamenovali,ale každý má nárok na svůj názor a protože o fungování hospody něco vím,tak pouze podotknu,že kdo nejede šedou ekonomiku,tak nemá problém,víc říkat nebudu a pokud se tady do mně budou navážet,tak na to nebudu reagovat,zdravím Zdena :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem někde zaslechl, že už je přes 1000 udání. Morální statut udání za EET patří ke stejně zvrhlé etice, jako udání skrývající se židovské rodiny v nacistickém státě.

3 0
možnosti
Foto

to je relevantní vyjádření i když...já toho zaslechl...

1 0
možnosti
Foto

Včera jsem jel takovou malou jihočeskou vesničkou, kavárnička, nádhera. Prázdno, krásné parkování. Zašel jsem na dort a kafe. Srážka s Babišem. Uvnitř stolky srovnané u strany, zůstal jen jediný. A na něm upozornění, že jen jen pro personál. Kafe mi nabídli jen do plasťáku a zákusek zabalit. Paní odmítala EET a říkala, že mě nesmí pustit ani na záchod. Jestli si tam to kafe chci vypít, tak že mě prý nevyhodí, ale že si ho musím vypít z toho plastu uvnitř ve stoje. Prostě z kavárničky udělala obchod. Ať žije EET! Dýško jsem jí dal stejně a Babišovu účtenku jsem naštěstí nenafasoval.

3 0
možnosti
Foto

včera jsem byl v hospodě, kterou otevřeli 1.prosince. Dal jsem si pivo a dobrý oběd. Když jsem platil, měl číšník u pasu nějaký zařízení...něco do něj natukal a vyběhla z něj účtenka...na jednotlivých případech těžko hledat kardinální závěr.

3 0
možnosti

..... zajímavý,- sedím v putyce se živnostníkama keří už tejden doslova a dopísmene držijou u stolu hospodskýho jako rukojmí a nepustí dokud jim celej systém laicky nevysvětlí,- a to se vopakuje ob den, radijou se, chystají se, konzultujou to se svejma účetníma,- nikdo z nich nemíní s řemeslem seknout !,- tak vopravdu nevím ešiivá sou z jiný planety nebo sem přistál ve špatný dědině ?!? R^

1 0
možnosti

Na velke stat nedosahne a na mnohe ani nechce. Jak zachazi s vybranymi danemi je kapitola sama pro sebe. Pak se ma 'zahojit' v mnohych pripadech na tech nejmensich platcich? Jedine s cim se da souhlasit je ne nadavani a ne stezovani si. S producenty takovych zakonu rovnou do kose a do Vltavy.

4 0
možnosti
Foto

z logiky Vašeí poznáky mi obecně vychází...když neplatí velcí, nemusí ani malí.

5 1
možnosti

Nejlepší ekonom byl stejně Napoleon.Založil národní banku.:-P

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, ale hostinskému přece vůbec nic nebrání, aby "vyjel EET" hosta, který pije na sekeru a schoval si do šuplíku kopie jeho "ne-plateb", aby ho na konci měsíce zkasíroval.

To by, podle mě nebylo nic ani proti pravidlům EET a ani proti žádnému zákonu.

A samozřejmě, Finanční úřad má plné právo nahlížet do všech dokladů k účetnictví.

Před 25 lety mi takto vyšťourali, že jsem si do nákladů dal asi 7.000,- Kč za autoškolu (včetně náklaďáků) svého syna a smůla byla, že jsem s ním neměl písemnou smlouvu, že bude jezdit pro mojí malou firmičku.

Takže mi hned vypočetli doplatek daně a já věřím, že stejně mohou kontrolovat účetnictví i dnes, takže ona slavná EET k tomu zrovna moc nepřispěla.

0 0
možnosti
Foto

to já nevím jestli to jde nebo nejde, jen vím, že to tak funguje:-)

1 0
možnosti
Foto

EET je lumpárna a kdo není proti je stejný lump, jako ti co tohle navrhli a schválili.

5 2
možnosti
Foto

I94v29a63n 84M17a67r59e22k

8. 12. 2016 14:16

Zřejmě Vás p Kšíre, to EET "kleplo přes prsty" ? Doufám ,že to moc nebolí ? ;-(

2 5
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS