Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak už jsem spokojená. Viděla jsem to celé, a moc se mi ten "výlet" líbil. Je toho tady hodně k vidění. Jen nevím, jestli bys ty plné talíře neměl dávat na začátek, aby na ně člověk během prohlídky fotek zapomněl. Takhle ta souprava s pivem vyvolává chutě:-)

Ale je to zas a znova bezvaR^V

0 0
možnosti

R^p.s. ta změněná profil.fotka v helmě je super. Takhle si představuju jezdce na Kawině:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre, pokud budeš mít chvilku, koukni na http://www.morava.cc - je tam pár foteček z Moravy a Slezska pod názvem Красоты Чехии na první stránce webu pod Českou vlajkou. A rád dám tipy na fotogenická místa v Ostravě. Ale vypadá to, že jsi z Moravy a že tipaře míváš sebou.;-DR^

0 0
možnosti
Foto

:-)JO BERU NA VĚDOMÍ A OMRKNU :-)

0 0
možnosti
Foto

Ta třídička pivního odpadu je fakt dobrá.;-D

Jinak se mi líbil odraz mraku v toxické laguně... R^

0 0
možnosti
Foto

ale nemyslím, že to je nařízení z EU :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, viděla jsem jen málo

0 0
možnosti

obrázků, bohužel v tomto počasí je signál mobilu nulový.

Musím počkat tak týden, čtrnáct dní na přesun domů k noťasu.

Ale ty první fotky jsou krásné, takže se těším na komplet fotoblog.

Díky!:-)

0 0
možnosti

J33o37s52e29f 93H48e40j34n18a

19. 11. 2016 10:59

R^R^R^ Vás je radost pohlížet. Navíc v Darkově jsem začínal svou karieru lázeňského pobvaleče.

0 0
možnosti
Foto

:-)jejku, díky...a ještě jste stále povaleč?;-):-)

0 0
možnosti

J88a23r18a 16R90a65n39k

19. 11. 2016 5:41

:-):-)chtela jsem zacit 3, 5.....a pak jsem musela skoncit a litovala, ze skoncilR^

0 0
možnosti
Foto

M18i55l16a81n 47V83í83t

19. 11. 2016 2:25

Poprvé na fotoblogu a hned tu mám Orlovou, jak na talíři! Děkuji.Pražák z Orlové :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)tak to uje fajn náhoda:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Ač je Ostrava moje rodné město, tak teprve teď vím, jak vypadá okolí. Díky !!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)tak to je zajímavý příspěvek :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně sis pocoural.:-) A jak se dává první pomoc v souladu s doporučením EU?8-o8-o8-o

1 0
možnosti
Foto

tobještě nevím...materiál jsem nestudoval:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS