Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Valašsko je pro mne převeliká dálka, ale jak je vidět, tak je tam krásně. Díky za tip na příští dovolenou:-):-):-).

0 0
možnosti
Foto

:-)myslím, že to bude fajnová dovolená...a ještě přidám...ceny jsou tam příznivý:-)

0 0
možnosti
Foto

Tož bylo na čase synku, můj milovaný, rodný kraj a ty bys ho propásl?! 8-oA kalíšek ti nabídli?:-P

0 0
možnosti
Foto

no...pro jistotu jsem nabízel sám sobě až večer...ono se na motorce moc chlastat nedá...teda vůbec:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre díky za fotky z míst, které chronicky znám - jako čundrák před mnoha lety a teď jako mastňák turista.

Jinak v kostelíku ve Velké Lhotě bývají krásné koncerty.......

1 0
možnosti
MK

Na Velké Lhotě je nádherně. Malá Lhota, Velká Lhota, Bystřička. Naštěstí mám to vše od baráku co by kamenem dohodil.

Jinak na Velké Lhotě jsem byl se svým otcem před třemi lety, když zde byli na návštěvě. 7.7 a 7.9., přesně dva měsíce po té si jej vzal Pán k sobě.

0 0
možnosti
Foto

Krásný,krásný,,není co dodat v tomto kraji se narodila moje maminka,ale já to tam moc nezná,,jenom něco málo,tak velký dík za fotoreportážý,Zd.:-):-)

0 0
možnosti
JN

Jako vždy velmi hezké, karma. R^

Přesto si Vás dovolím upozornit na jednu chybku: na Kohútku se nejede přes Starý Hrozenkov (ten na Valašsku vůbec není), ale přes Nový Hrozenkov.

1 0
možnosti
Foto

díky za pochvalu a upozornění už to běžím opravit:-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, pěkné. I počasí bylo (na rozdíl ode dneška).

1 0
možnosti
Foto

přesně tak...dík:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jaká byla letos úroda na Valašsku?

0 0
možnosti
Foto

určitě dobrá...jako každý rok :-)

0 0
možnosti
Foto

Karma, Jaromíre já se řežu ještě teď. Fotky nádherné, komentáře bezvadné!

Kousek pod vrcholem Soláně žil v nádherném domě Akademický malíř Karel Hofman. Dům kámen a dřevo. Neviděl jsem hezčí a v překrásném místě. On rád maloval pohledy ze Soláně.

R^!!:-)

1 0
možnosti
Foto

A též malíř Podešva a jeho žena, spisovatelka Marie Podešvová;-)

0 0
možnosti
Foto

I68v96a52n 37M68a65r75e61k

3. 10. 2016 14:32

Karma a dík za propagaci Valašska R^ [>-]

1 0
možnosti
Foto

díky...rádo se stalo:-)

0 0
možnosti
ZM

nádherná reportáž z kraje, kde jsem byl tak jednou dvakrát na chvilku (a přitom jsem čtvrtinovej Valach) :-) jen je mi divný, žes vynechal všechny pivovary (a že jich tam je) ;-) # http://goo.gl/maps/3RWI

0 0
možnosti
Foto

A v Rožnově pivní lázně!

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik