Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^Jak bych se moc chtěla projet;-(Jako vždy krásnéééé.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak třeba příští rok:-)dík:-)

1 0
možnosti
Foto

jo...to jsme četli dost často:-)

0 0
možnosti
ZM

nádhera - mám zjevně mezery v cestování :-) ty oblouky máš popsaný obráceně? nebo si to myslím obráceně já? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Na mě nedej...jsem přece předělanej levák, tak jsem to typnul:-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva blog jako vždy.R^

Já byl v Polsku několikrát a až tam nahoře, ale co mi všude chybělo?

1. hory, kopce a lesy, to mají jen společně s námi.

2. dobré české pivo a žvanec.

Už tam nikdy nepojedu.

1 0
možnosti
Foto

tak já jezdil opravdu jen po kousíčku..ale je pravda, že po rovinách...jejich pivo se ale pít nedá :-)

0 0
možnosti
Foto

Pavle...to neni pecka ale porušení zákazu :-)

0 0
možnosti
Foto

absolutní souhlas:-)dík za R^

0 0
možnosti
Foto

R^To je parádní, Jaromíre.:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo...hlavně jízda byla parádní.:-)

1 0
možnosti
VJ

Ten pojízdný kanón je protiletadlová pětaosmdesátka, která byla za dinosaurů nasazena k obraně Prahy a já tam k nim narukoval a sloužil až do chvíle, kdy je zrušili. Náboj vážil, včetně šrapnelu a plné hilzny, 15,9 kg a nabíjel se ručně, což, se zejména ve chvíli, kdy byly cíle v zenitu, stávalo vyhledávanou kratochvílí. V plném fofru to mělo kadenci, v závislosti na svalnatosti nabíječe, zhruba jeden výstřel za dvě a půl vteřiny a při přeletu se stačilo účinně vystřelit asi desetkrát. Střelba byla řízena poloautomatickým rumpálovým počítačem, zvaným PUAZO, který byl vybaven šesti rumpály a těmi jako o život točili trénovaní počítačoví experti podle údajů od střeleckého radiolokátoru (žádný vořezávátka), které k počítači běžely kabelem! Radiolokátor byl ukryt v betonové zakrývatelné jámě hluboké 5,5 m. Do té jámy jsme jednou měl skákat při jakémsi cvičení s plnou polní a já si obrazil pravou patu. Spolubojovník, vojín Koťátko, si obrazil levou a řídící důstojník, poručík Mrázek, který se rozhodl nám to ukázat, si pochroumal obě. Byli jsme tři do mariáše a ten jsme hráli na útvarové ošetřovně.

1 0
možnosti
Foto

tak hlavně když byla nakonec zábava.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,49
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik