Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky se mě snažili předělat. Dobře si pamatuju na sešit do kterýho jsem musel psát jen pravou rukou. Dneska už to zvládám levou zadní... :-)

1 0
možnosti
Foto

no protože tě nepřeučovali na pravou zadní :-)

0 0
možnosti
ZS

Hezká vzpomínka, Šišo Jaromíre, jak se dobře žije nám, ambidextrům, pro které pravo a levo nehraje žádnou roli a souškačelka mě nechala na pokoji, plně a zcela zaměstnána přeučováním leváků.... při skládání řidičské zkoušky, měla jsem na levé ruce růžovou mašličku a stále jsem si v duchu opakovala - mašle je levá, mašle je levá ... a pak se mě ptal instruktor - co ta růžová mašle? a já mu řekla, ta není růžová, ta je levá ...;-D ... vzpomínky na dětství mají vždy půvab, že ano, i když se někdy/často dotýkají smutku a nostalgie.

0 0
možnosti
Foto

...ale i krýsných vzpomínek :-) díky za reakci.;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem tedy pravák, ale od malička, pro některé nepochopitelně, navlékám nit do jehly levou. A myš jsem se taky naučila ovládat levou, protože si pravačku nechci úplně zdevastovat. Čímž jsem zblbla všechny praváky v kanceláři. A uchopení krýglu dle mentálního rozpoložení ;-D

1 0
možnosti
Foto

nejpodstatnější je ta poslední informace:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,já takové vzpomínky nemám,protože jsem pravák od přírody,ale někdy mi,také dělá problém,kde je vprovo a kde vlevo,ale to už asi "při mém mládí" bude asi něčám jiným..;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdeno nevadí, praváci jsou taky fajn :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, Jaromíre, silně mi to připomíná Ostravu, tipuji Karolinku, když ještě kouřila a prášila nebo Mariánské Hory. Děkuji, jsme přibližně stejně mladí a to co jste popsal je i moje dětství, všechno do písmene. Díky za to, vzpomínky se vyhrnuly a nejen na to, že mám levačku šikovnější a pak jsme strávili nemalou část dětství na logopedii.

Ale fotku z toho dne mám, kraťasy, aktovka na zádech a bílé podkolenky.

Paďour;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)jasně, tak se znám taky :-)

0 0
možnosti

Jaromíre, to je moc hezká vzpomínka na léta školou povinná.

Můj táta byl taky předělaný levák. Ale tenis, a krájení veky na druhou stranu než krájí pravák:-)))))) mu tehdy zůstalo.

Díky moc!

0 0
možnosti
Foto

:-)všem nám něco zůstalo:-)

1 0
možnosti
KB

Kamarád na to měl takovou pomůcku. Pravou píše, na levé má hodinky. Tak ho vždy manželka za jízdy navigovala teď "píšu", teď "hodinky".

Jinak já jsem taky takový obojetný. Píšu pravou, sekera v levé, kladivo v levé, tenis levou ale hokejka vpravo, šroubovák levou i pravou.

0 0
možnosti
Foto

čert aby se v tom vyznal:-)

1 0
možnosti
ZM

každej je nějakej :-) píšu odjakživa pravou, ale odrazovou nohu mám levou, hokejku a lopatu držím nalevo (jen krumpáčem jsem kopal na obě strany a bylo mi to jedno...) / prostě nečitelnej :-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem naprosto tutový pravák, takže mne sice předělávali /myšleno ideologicky/, ale moc jim to nevyšlo :-)

Ale.pletu si strany doposud a mám děsný problém rychle určit vpravo vlevo. Když jsem dělal řidičák, tak jsem si řekl, že hodinky mám nalevo a když se ozve od komisaře pokyn doleva, pojedu za hodinkami.

A také díky tomu jsem se rozhodl, že nebudu chirurg.....;-D

Jinak samozřejmě karma.

1 0
možnosti
Foto

:-) to je dobrá poučka...pokud hodinky ráno nezůstanou na umyvadle :-)dík

1 0
možnosti
Foto

Já si strany pletu taky, ale všichni to svádí na to, že jsem ženská.;-D A dobře si pamatuju, jak babička (bývalá učitelka v MŠ) chtěla přeučovat ségru (r.86) a mamka jí v tom bránila. Teď se říká, že se tím blbne mozek a jsou z toho traumata, tak nevím, jak to generace před náma přežily.;-)

1 0
možnosti
Foto

trauma to bylo velký...sotva jsem přežil

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS