Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, no lepší je příroda, jenže tohle je taky součást civilizace. Ale jak jsem koukal, ty protřelý cestovatel víš jak si chutě napravit R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

pěkný...mám tohle ráda...Jaromíre, fajn.:-)...a myslím, že se tu natáčel možná klip Krajča a Nohavici.... oba v bílých košilích a černých vestách a ten klip je báječný... Myslím, mohlo to být tam...R^díky

1 0
možnosti
Foto

díky...nevím jestli bylo ale klidně mohlo být:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, to jsi mě, Jaromíre, se psaním předběhl ;-D R^ Musím to tedy uchopit jinak, že bych tím pivem začala ;-D

1 0
možnosti
MD

Mno, jsou to jen naznaky mozneho naplneni potreby 'urcite duse' nezvyklych tvaru, barev, specifickou esenci naplneneho prostedi. Chtelo by to jen pustit technickeho impresionistu z dohledu pruvodce. Z retezu se uz utrhne sam. Prostredi k tomu primo vyzyva.

0 0
možnosti
Foto

no jestli myslíte, že jsem byl pod dohledem průvodce či průvodkyně...tak nebyl...:-)

0 0
možnosti
PB

...... to pamatuju ešče v plným provozu,- docela nářez,- luft na kilometry vokolo byl takovej vocelově svěží až jemně kousatelnej R^!

2 0
možnosti
Foto

o tomto jsem se nechtěl ani zmínit, protože si to nedovedu ani představit....asi to byl masakr

0 0
možnosti
Foto

Pěkná hromada šrotu, ale jsou tam i nějaké pohledy na ještě pěknější věci.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ja ostravak Vám něco musím říct. To nejsou železárny Klementa G..., když začaly tak ten Klema ještě nebyl na světě. Škoda Jaromíre, že jste neudělal i jiné fotky než zmaru, jak to nazvala Zdenka. Třeba nádhernou koncertní halu Gong, kterou architekt Pleskot udělal z plynojemu, další expozice technické a vědecké uvnitř tohoto zmaru. Je to 3. turisty nejnavštěvovanější místo v ČR. První je Pražský hrad. 1,5 milionu lidí za rok. Jsou všichni industriálně střelení nebo se pletu? Ale třeba jste neměl na vstupenku a fotil jen to nač bylo. Zkuste se vymanit z klišé, které už dávno obdržela Ostrava a kouknout se na to všechno z jiného úhlu.

3 0
možnosti
Foto

díky za reakci...nejde o klíšé ani o vstupné, ale o čas...fotil jsem jen to, co jsem prošel po zemi a zase prchal dál...cca 2 hodiny, víc času nebylo...uznávám však, že jsem si ho měl udělat...třeba příště...a co se názvu týče...nějak je máme tak všichni zafixovaný...je mi ale jasný že tam byly už dávno.

1 0
možnosti
Foto

Nic hezkeho, ale je zajimave to jednou videt.

Fotky tygra, jidla a piva blog ozivily a zprijemnily.

1 0
možnosti
ZS

Ale to se mi líbí, Šišo Jaromíro, mám ráda industrial, poezie zmaru se vám vydařila znamenitě. R^

1 0
možnosti
Foto

pak děkuju...poezie zmaru...zajímavý název:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik