Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vašnosto, nerad to říkám, ale fakt jako pěkný. Vymazlené, prostě úžasné. Proto ti dám dneska dvojitou karmu, předně za obrázky a pak za tu nádhernou zeleninovo klobásovou svačinku R^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle dík...klobása byla chuově vymazlená:-)

1 0
možnosti
Foto

Kolo je pro mě ideálním prostředkem poznávání. Můžete na něm všude, i do polí a lesů, kde je zákaz vjezdu a kde člověk nemusí potkat takové motorkáře (píšu to proto, že Vás mám, zřejmě chybně, zafixovaného jako někoho, kdo jezdí jen na motorce). Chápu jejich nadšení, ale ten rachot a nebezpečná jízda, to je tedy něco. Naposledy mi kazili výšlap tuto neděli po silnici na Karlovu studánku, zpět jsem to tedy vzala stranou mezi tisícovkami, nádhera jak vyšitá. Cyklostezka slušná, čili příště to tam vezmu bokem i směrem nahoru. Motoristům, kteří většinou neumí předjíždět cyklisty, se raději vyhnu. Ať žije cykloturistika a ať jsme v sedlech pořád tak šťastní!

1 0
možnosti
Foto

:-)díky za reakci...kola jsou supr, jen neumí tak zkracovat vzdálenosti...tedy jsem obojetník:-)

0 0
možnosti
Foto

J51a27n27a 78M17a44j23o27v96á

10. 8. 2016 12:32

Pěkné jste to tam měli. My si letos o kolech můžeme nechat jen zdát, tak se to o to hezčeji čte :-)

1 0
možnosti
Foto

jo měli :-) proč máte kola zapovězeny?

0 0
možnosti
ZM

Nachmelená opice (krnovský minipivovar)? jinak je ta fotoreportáž taková... jako by tam chyběla ještě jedna fotka :-) já na kolo a pivo musím nějaký čas zapomenout, takže aspoň takhle se podívám ven :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) přesně...proč musíš na pivo zapomenout? tmu se mi nechce věřit :-)

0 0
možnosti
Foto

To pivo nahoře má vypít kdo? Já bych měl zájem, ale odsud nemohu.:-( Ale asi není čeho litovat. Číšník ho tam postavil, jeden z těch, co tam seděli malinkou upil a potom všichni utekli!

1 0
možnosti
Foto

:-)ne ne...to je malinko naaranžovaný...po vyfocení jsme ho vypil s chutí sám :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hezký, jako vždy. Ale řepkou by sis to tak "neštrádoval"R^;-)

1 0
možnosti
Foto

to ještě neni vyzkoušeno, ale kukuřice vyšší než cyklista na kole už ano :-)jo a na fotce nejsem já :-)

0 0
možnosti
LH

Jaromíre, jako vždy, krásná fotoreportáž...díky Ti...a měj hezký den. L*R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,51
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik