Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám zpoždění, ale stejně tě karma nemine R^;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky že si to stihla :-)

0 0
možnosti
Foto

jako vždy krásné snímky

0 0
možnosti
Foto

díky Jano...si byla pár dní v ilegalitě?:-)

0 0
možnosti
Foto

J42a34n68a 75M91a31j12o47v31á

9. 12. 2015 19:53

To jsou mi věci...jako bych tam snad i byla. Díky R^.

0 0
možnosti
Foto

je rto možný, ale nezahlídl jsem Tě:-)dík

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc pěkná válečná reportážR^

0 0
možnosti
Foto

no spíš mírová:-)díky

0 0
možnosti

Ta masová směs! Nádhera, hned bych si dala R^  Ostatní fotky už jsem nebyla schopna zcela vnímat, oslněna pohledem na masovou směs ;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)tak já snímek smáznu a můžete si to prohlídnout ještě jednou...bez rušivých momentů.:-)

1 0
možnosti

Já to tušila, Jaromíre, nezklamal jsi:-)

1 0
možnosti
Foto

zklamat příznivce mých fotoreportáží...na to nechcu ani pomyslet.:-)díky Zuzko;-):-)

2 0
možnosti

Jako vždy parádní fotoreportáž, díky Jaromíre :-)

0 0
možnosti

Zdarec, dost dobré pane reportére.

0 0
možnosti
Foto

:-)ahoj a díky pane prohlížeteli:-)

0 0
možnosti
Foto

Protože jsem si letos  projela místo doličné na kole, připadala jsem si jako ve středu dění R^:-)

1 0
možnosti
Foto

no kdybyste jela se mnou po bojišti, budete to mít i s výkladem;-):-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS