Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jaromíre,udělal jsi mi velikou radost,Veselý kopec mám moc ráda a při každé možné příležitosti se sem ráda vracím,jenom ta koza co bývala v prvním domečku mi tam chybí /ale to už je dávno,kde je koze konec/,moc zdravím Zdena :-):-)R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeno tak příště mrkni i do Betléma, je přímo v městě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, klasik by řekl a všude žijí lidé. Když navštívím tato místa, kladu si otázku, jaké byly osudy těch, co tam žili. Jaromíre R^

0 0
možnosti
Foto

:-)no asi stejný...žili a pracovali, ale měli to mnohem těžší než my.

1 0
možnosti
Foto

R^ super, přesně  takové modré kachláky jsem měla v kuchyni svého bývalého domu. I zatopit jsem v nich uměla :-) Možná bych pár dní bez řetězců přežila. A poslední obrázek - skvotné ;-D

0 0
možnosti
Foto

modrý kacháky jsme vybourali asi před 40 lety...teď toho lituju:-)

1 0
možnosti
JR

J45a30r81a 82R60a85n98k

24. 11. 2015 0:49

Bozinku, to je nadhera, koukam, ze jste krome piva i na sladkosti:-)

0 0
možnosti
Foto

ano mám spostu necností:-)díky;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký!  Moje folklorní srdce plesá!!

1 0
možnosti
Foto

rozplesaný srdce mě těší:-)

0 0
možnosti
Foto

to je kouzelná podívanáR^

1 0
možnosti
Foto

aho Jano, skoro jako v pohádce:-)

0 0
možnosti
VV

Diky, vy nikdy nezklamete.

1 0
možnosti
Foto

:-)dík za příznivé ohodnocení

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, na Veselý kopec mě léta láká kamarád loutkař, že tam občas vystavuje... no, měla jsem tam jet... sakra, příště řekni;-) ten pokojíček s kočárkem a nočníkem.. tam bys mi pak nechal a domu už beze mě.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

ale jo, můžeme se na tom domluvit:-)...loutkaři tam mají pojízdnou maringortku...ale to budou asi jiní...kočovní:-)

2 0
možnosti
Foto

Skanzeny se mi líbí...znám jen ten v Dolánkách u Turnova.

Tohle je taky pěkný a zaujala mě fotka půllitrů,  asi profesionální deformace:-)

3 0
možnosti
Foto

ty už ses profík?:-)

0 0
možnosti
Foto

Kde máš nějaký panelákový skanzen?:)

3 0
možnosti
Foto

:-) no to bude jednou možná Černý most, či jak se to v Praze jmenuje:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik