Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jaromíre,nádherná nostalgie,opět mně fotečky dostaly a ty s kliknutím jsou opravdu famozní,podzim je prostě kouzelník,hra byrev nemá konkurenci,díky za krásný zážitek,zdravím Zdena :-)R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno, díky zua nakouknutí a snad jen dodám...v rezervě mám ještě Jeseníky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Teda takové stádo skotu se jen tak nevidí! Překvapila mě dietní strava:-), ale závěr je správnýR^:-)

0 0
možnosti
Foto

dieta...asi momentální pominutí smyslů.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jedna karma ze štatlu :) R^

0 0
možnosti
ZM

nádherný fotky :-) hlavně ty stračeny ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)jen jsem se na ně nemohl nějak blíž dostat.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky za text, doplněný smailíky:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc hezky jsem se pokochal. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)tak já taky a v reálu:-)díky

1 0
možnosti
Foto

R^R^Krásná trasa, nádherné barvy, to je po pracovním dnu takové pohlazení po duši.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak to mě těší:-)díky

0 0
možnosti

Krásná cesta ... stylově zakončená .-)

R^

0 0
možnosti
Foto

tak to už je klasika:-)díky

0 0
možnosti
TG

T37o48m10á51š 61G76a94y34e37r

30. 10. 2015 17:51

R^Krásný fotky - nejen ty ze silnice! A ty krávy!

0 0
možnosti
Foto

jejku a co jich bylo:-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)Teda Jaromíre, to je zase paráda všech parádR^... já jak ale nevidim  jen odkrytý hledí z černi klobouku a šály, tak bych Vás skoro trestuhodně minula...

... jaktože víte, že miluju aleje? a silnice a stromy kolem?... a velké děkuji za ten úžasný kostel - to koukám -( i za tu super aktuální poznámčičku ke sgrafitíčku tam)... nevim 1) kdy to vzniklo, když furt vyhrožujete spaním

                              nevim 2)  ten hrad - Bouzov blbě, co?

móc pěkné. zdravím.

0 0
možnosti
Foto

:-)vůbec Vaše aleje netuším...ten hrad...je Pernštejn:-)no a co se spaní týče...spím rád, dost mě to baví.:-)díky;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik