Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Skvělé. R^ Obyvatelé musí mít kondici jak hrom. Jakoby denně chodili na štramberskou Trúbu. Možná i několikrát :-)

0 0
možnosti
Foto

...a nebo ještě víckrát:-)díky

0 0
možnosti
Foto

R^:-):-) Moc hezká vzpomínka na dovolenou, vaši i naši. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

takový hromadný vzpomínání :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak se tu válim v nemoci a mám taky víc času si fotoblogy vychutnat. Ten Váš je tedy úžasný, vtipný, skutečně mě moc  baví. Překrásné fotky, zkrátka celý povedený. DíkyR^

0 0
možnosti
Foto

díky:-)i když důvod volného času neni ten ořechový...můžete na mě mrknout i zpětně na další fotoblogy;-)

0 0
možnosti

Tak jsem si myslela, že už tam vendeta skončila .V roce 1999 nás autobus vyvezl na náměstí do  Corte a tam byla dvě  ohořelá auta ještě "čerstvá "  tak jsme na to tenkrát koukali  a byli jsme rádi, že se to neděje u nás. Jsou tam ho horké hlavy...

PěknéR^

0 0
možnosti
Foto

no asi je to ještě drží:-/ale aspoň že nevraždí

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hezky jsem se pokochal. I jsem si zaklikal a musím ti na rovinu říci, že jsem se zatím do klikatelných obrázků nedostal.  Musím odhalit, jak se takové krásné kouzlo dělá.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

však já jsem byl na to ve škole u odborníka :-)

1 0
možnosti

Moc pěkné toulání se po městečku, krásné fotky a ještě lepší komentáře. Líbí se mi to Jaromíre R^

0 0
možnosti
Foto

tak jo, díky Lenko:-)

0 0
možnosti
Foto

Malá Vendeta šla do světa a -  krk za ni dám...

Hezký výlet. :-)R^

0 0
možnosti

T78o77m41á51š 67G40a81y37e78r

20. 10. 2015 21:35

R^ Krásný uličky, super fotky. Moc se mi líbí schodiště, které spojuje dva protější domy!:-) Dík za nádhernou procházku !

0 0
možnosti
Foto

krásný a tajemný :-)

0 0
možnosti
Foto

J93a63n12a 29M18a10j68o35v28á

20. 10. 2015 20:29

No to je úžasné, to mne bavilo "číst" a domýšlet si příběhy v uličkách i kostelích :-). 

30 000 obětí vendety? Naše město by nebylo...i když u nás se spory řeší slivovicí :)

2 0
možnosti
Foto

a co teprve zákoutí uliček...jen popustit fantazii:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^ nádhera ..moc krásné:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik