Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Tak tohle se mi líbilo. Akce sama mne nikterak nepobavila, ale tenhle blog - SUPER!R^

Červené trenýrky jsou opravdu víceúčelová věc. Jakožto matka tří synů jsem je občas i šila - s takovými bílými paspulemi, aby kluci měli něco "onačejšího" do tělocviku. Po letech pár zbylých trenýrek občas poslouží jako signalizační červený hadr, když vezeme autem nějaká delší ráhna.

0 0
možnosti
DV

D75a20v54i29d 19V54l42k

22. 9. 2015 9:12

No a na tom hradě to byl takový signalizační hadr taky paní Pokorná. Aspoň se všichni nad tím naším prezidentem zamysleli a o to šlo.

0 0
možnosti
MV

V jistem smyslu Vam zacinam zavidet........jestli permanentne potrebujete tak velke trenky.......ale mozna je potrebujete kvuli necemu jinemu:))))?

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že pan president přechází při komunikaci s národem na tzv. vlaječkovou signální soustavu, kterou jsme se učili právě na pionýrském táboře (a je o ní zmínka i v Rychlých šípech). Funguje takto:

červené trenky na půl žerdi - jde na mě viróza

dámské kalhotky - státní návštěva z BRD, prosím,klepejte

ponožky pánské použité - novinářské hyeny mne zase vytočily

ponožky pánské nepoužité - jsem na Vysočině (nebo v Indočíně)

jágrovo spodní prádlo - koukám na hokej, nerušit

6 0
možnosti
Foto

pozoruhodná vlajková stupnice...má možná naději na realizaci.:-)

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, Ty jsi číslo :-) R^

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma.

1 0
možnosti
Foto

:-)díky...i když blok považuju za ptákovinu.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D, skvěléR^. Tak mě napadla myšlenka, zda to nebylo i malinko jinak..., v té době profesor nacvičoval na Hradě nástup hradní stráže, bylo zdokumentováno..., trenky rozhodně Tvoje tomu věřím...;-D

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre dobrý,hodně jsem se nasmála,zdravím Zdena :-):-)

1 0
možnosti
Foto

a to byl hlavní účel:-)

0 0
možnosti
Foto

je to humorné v každém případě

0 0
možnosti
Foto

tak to jsem rád že to tak vidíš:-)

0 0
možnosti

Jaromire, nevím jestli bys udělal v těch trenclích pověstnou díru do světa......

Ale chvála té krádeži, protože už jsem se dlouho tak nepobavila, jako při čtení tohoto blogu!!!:)))))

Takže trenkám zdar, a Tobě Vivat!

4 0
možnosti
Foto

:-)tak já nevím, ale moje trenky k smíchu moc nejsou.:-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^;-D

Jeden cizinec, ńákej Van Hoven, či tak, kdoví vodkadˇ, to prej jistí. Včetně kouřovodů;-)

2 0
možnosti
Foto

PS. ZA fotoblog jistě !R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik