Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

právě jsem se vrátil z dovolené, takže piv jsem vypil a pěkných objektů viděl dost a dost :-) v reportáži mě nejvíc zaujalo sousloví "třetinkový půllitr" ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)však to trvalo než jsem ho vymyslel:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,moc pěkné pokoukání,ale v dnešním vedru mně nejvíc zaujalo pivíčko /nadsázka/,krásná historie,zdravím Zdena ,karma a R^R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno...tak mě zaujme bez ohledu na teplotu...tedy venkovní:-)

0 0
možnosti

Ahoj, moc pěkné Jaromíre, ty staré samohyby - úžasné, potěšil jsi mě.:-)

0 0
možnosti
Foto

...což mě potěšilo:-)díky Pavle

0 0
možnosti
Foto

A zase jsem to prošvihla ! ;-) Ale díky Tobě, mám bezva přehled.R^

0 0
možnosti
Foto

:-)musíš příště dávat větší pozor:-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je barviček a tvarů a půllitrů a chutí !!! :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)že jo:-) dík za palec

0 0
možnosti
Foto

Auta zrají jako víno :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Moc hezký je na co koukatR^

0 0
možnosti

Radost pohledět a počíst. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik