Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fichtlům třikrát nazdar a mašinkám jakbysmet  :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,moc pěkné fotečky a bohužel dost z těch autíček i motorek ještě pamatuji,na bílém skútru jsem v mládí jezdívala,do kopce jel snad 30tkou,ale zase se bylo čím kochat,zdravím Zdena :-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

no určitě si na skútru seděla bokem:-)dík

0 0
možnosti

pěkná fotoreportáž, jako obvykle :-) také jsem ve svém životě navštívil 2 podobná muzea - předloni malinké Jawa muzeum v Rabakově (MB) a před 4 lety Muzeum dopravy a hraček ve Wanaka-NZ (což je, pravda), trochu dál než na jedno odpoledne) ;-) ale měli tam i škodovku i Jawu ;-)

1 0
možnosti
Foto

no to by se fotilo...reportáž z NZ dobrý tip :-):-)

1 0
možnosti

Tak to se povedlo, krásné mašiny, zlepšila se mi nálada.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no já ji měl zlepšenou trvale.:-)dík

0 0
možnosti

...to nemá chybu...Albatrosem jsem se kdysi svezl....

1 0
možnosti
Foto

díky...:-)na Vás specielně jsem myslel s mopedem...minule jste měl "výhrady":-)

0 0
možnosti

Ty  staré stroje jsou jako hezké mladé holky - každý se rád koukne. Také mně potěšil (jako odpůrce dotací) snímek "bez dotací..."

0 0
možnosti
Foto

R^Škodovky a parní mašiny, na to mám slabost:-)

1 0
možnosti
Foto

tak já hlavně na mašiny.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^pěkná technika, lokomotivy však u mě vedou, tím však nechci ubrat na zajímavosti jiných strojů.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak. A mám zase hezkej den... R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,96
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik