Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já bych se laskavě vyčlenila z toho názvu blogu - mě to v důchodu baví:-)

A šla jsem, stejně  jako v Rakousku  v 58 letech. A není to špatný.

1 0
možnosti
Foto

pak jste SD i taková skupina existuje:-):-)

0 0
možnosti

Jaromírku, za vtipnost a "čtenivost" článku jako obvykle KARMA.

Za pravdivost a informovanost o rakouském nádražákovi a jeho důchodu "pětka mínus".  

Vybral jste si jednu mízivou skupinku rakouského obyvatelstva, která skutečně odchází do důchodu průměrně v 52 letech. Jedná se ale pouze o ty Eisenbahner, kteří nastoupili ke drahám před rokem 1966 a dostali se tak pod státní definitivu. Na nesrovnatelně větší část rakouského obyvatelstva, která odchází do důchodu až v 65 jste nějak pozapoměl.

0 0
možnosti
Foto

však už jsem sprda dostal:-)ale nic si z toho nedělám, protože rakouský nádražáci nebylo téma blogu.:-)mě už prostě lezení po stožárech tak nebaví, jako za mlada.:-Pza krmu dík.;-)

0 0
možnosti
Foto

jo,jo,pobavila jsem se, až jsem se v těch zkratkách ztratila,ale to je fuk,já už jsem v SD - 2 roky,ale vlastně nejsem,chodím pořád do práce a tak nemám čas z důchodu  "zblbnout",chi,chi,:-):-):-)R^R^ a jasně,že karma

0 0
možnosti
Foto

...a to si pamatuju ještě zkratkovou písničku od Mládka...to už je fakt na důchod.:-)díky Zdeno.

0 0
možnosti

tem zkratkam vubec nerozumim,

ale vcelku si na duchod nemohu stezovat. A s nedostatkem casu jsem na tom asi stejne jako pan Dvorak. Vzdy jsem se divil kolegum kteri odesli do duchodu prede mnou, ze si stezuji na nedostatek casu.

A na mirne predcasnem odchodu do duchodu jsem oproti kolegum vydelal. Nase Firma byla totiz prodan sikmookejm, kteri ohlasili po dvou letech upadek a se vsemi zavazky. A ti chudaci potom prisli i o tu podnikovou penzi.

0 0
možnosti
Foto

Mne jste zmátl. Teď nevím, jestli jsem PP, NP, PN, nebo ÚB. Odešel jsem do řádného důchodu asi před desíti lety. Žádný stres nebo dokonce uhynutí se nekonalo. Naopak jsem zjistil, kolik mi zbylo restů, a že je ani do konce života nestihnu odbourat, musel bych tu strašit až asi do 120. Nic nestihnu. Raději tu nechci vypisovat, co na mne čeká.

Odchod do důchodu není pro normálního člověka neštěstí, protože se konečně může věnovat naplno svým koníčkům.

Karma!

1 0
možnosti
Foto

však na rozvinutí koníčků se těším.:-)Vy jste SD:-)

0 1
možnosti
Foto

Počkejte, ale vždyť máme demokracii a svobodnou volbu, do důchodu odejít může u nás každý kdykoli se mu zachce - jen holt musí na to mít našetřeno patřičný obolos, ze kterého bude čerpat až do doby, než mu stát začne dle svého uvážení přispívat jakýmsi příspěvkem, nazvaným legračně SD.. A obráceně to funguje též - kdo nechce do důchodu, nemusí - ať dál pracuje, když ho to baví.. odejít do důchodu totiž není povinnost, ale svobodná volba..... hm... ;-)R^ Také jsem se pobavila u čtení.. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)však já si už dewlší dobu svobodně spořím...pětistovku měsíčně...kruciš...neni to na svobodný odchod málo?:-)

1 0
možnosti

Vite ze se mi ten zhyckany rakousky nadrazak nejak nezda. Pokud bude mit Beamtenstatus, bude mit duchod ve vysi cisteho platu. A 2500€ cisteho je docela dost.

U strojvvedouciho ci vyssich uredniku to bude normalni, ale nejaky ti pricmrndavaci budoum mit nejakej ten delnickej Tarif a duchod podle odpracovanejch let, tarifni tridy a vseobecneho vzorce pro vypocet duchodu.

0 0
možnosti
Foto

tato zpráva proběhla v železničním tisku. Nevím jestli to je otázka definitivy nebo vypočítaný důchod, ale to nám asi ani sdělit nechtěli...to už by bylo moc... protože definitiva a nás na dráze samozřejmě neni.:-)ač tak či tak, článek neni primárně o rakouských nádražákách.:-)

0 0
možnosti

Hezky napsané, Jaromíre, ale je to hodně smutné. I když Tvůj styl pobavilR^

0 0
možnosti
Foto

tak když to nemohu ovlivnit, alespoň se tomu zasměju.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre pravidla mi nedovolují hlubší komentář.  Pro Jaromíra za pěkně napsané téma karma.

0 0
možnosti
Foto

pravidla nepravidla...jde to i hlouběji:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik