Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AEA

Hezky vylet, hezke a zajimave fotografie R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky i když se nížinám nevyhýbám, přecejenom...hory jsou hory...tím mám na mysli takovéto malé na štíty zase moc nejsem.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nad Lázněmi Jeseník je pláň s kameny, kde se upalovaly čarodějnice, tam si pamatuju, že jsme byli. A také na Zlatém Chlumu atd...Po Šumavě mám Jeseníky jako nejvíc oblíbené:-)

0 0
možnosti
Foto

...jak si ti představuješ...pivo a motorka jsou dohromady zakázaný...teda u nás.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jeseníky jsou krásnýR^ Z Rejvízu si pamatuji hospodu s "ksichty" na židlích:-)

A kde je pivo?

0 0
možnosti
Foto

některé ksichty se nedají zapomenout.:-)

0 0
možnosti
BB

Jako vždy, pohodička. Jak jinak, když jsi, Jaromírku, pohodář :-)

0 0
možnosti
PK

Zdar Jaromíre, já to takovým fofrem nevzal, ale alespoň jsem se podíval tam, kde jsem to nestihl sám:-):-)

0 0
možnosti
Foto

:-)stihneš jindy nebo něco jiného:-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezké, pro nás vzpomínky. Tedy na české straně.Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)na polské jsem se jen mihnul:-)dík

0 0
možnosti

Parádní blog, jako ostatně vždy (vhodný zvlášť pro abstinenty;-D;-D)

R^!

0 0
možnosti
Foto

tak alespoň nebudu podežřelý z trvalé reklamy na alkoholické nápoje.:-)dík;-)

0 0
možnosti
GF

G86e22o15r85g71e 30F25o24x

22. 5. 2015 5:32

Zapomněl jste na bunkry :-(

0 0
možnosti
Foto

bunkry mám orlický ve fotoreportáři předešlé, cyklistické:-)mohu Vás ujistit, že v kuži, motorkářských botách a vrstvou spodního prádla se po nich blbě leze:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,díky moc za tuto reportáž,miluju Jeseníky,jak na naší straně,tak i polské,rozhodně tam letos vyrazím,stěžejní bod..Staré město p.Kr.Sněžníkem a odtud hurá do okolí blízkého i vzdálenějšího,2 roky jsem vynechala,tak to musím napravitR^:-).Líba

0 0
možnosti
Foto

to máš Libo letos nejvyšší čas :-)

0 0
možnosti
Foto

No Jaromíre, vy si zde klidně zveřejňujete odposlechy čarodějnic? 8-o

Co kdyby se to hodilo nějakým politickým (cituji z knihy) MAGORVM ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

to už je odtajněný :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS