Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherné cyklokusy i s vybavením :-) Nádherné celé R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, ale za to, že se to povedlo nemůžu já:-)

0 0
možnosti

Skvělý výlet, díky za zprostředkování. R^

0 0
možnosti
Foto

...to já rád:-)Díky Dano;-)

0 0
možnosti

R^Jaromíre, moc pěkný! Jako bych tam byla...;-) Díky!

0 0
možnosti
Foto

diky Zuzko, pěkný to bylo, ale byl jsem i pěkně propocený, pobíhat v kůži na slunci...co Ti mám povídat:-)

0 0
možnosti
Foto

Báječní muži na léta-hýčkaných strojích. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ano to je skvělý film:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za výlet, Jaromíre, to je přímo pozvánka se tam vypravit:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^ móóóc pěkná reportáž, miluji takovéto akce, díky:-)

0 0
možnosti
Foto

a je jich hodně, jen o nich nevíme:-/:-)

0 0
možnosti

Parádní reportáž, jsem unesena fotkami a obleky, budovami a ....díky Jaromíre, musela to být krásná akce. :-)

1 0
možnosti
Foto

určitě Lenko byla, i když objevená náhodou:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět jsi byl včas, na správném  místě...moc hezký!R^;-)

0 0
možnosti
Foto

to je ještě důležitější, než být tam...kde jsem být chtěl:-)díky Jitko

0 0
možnosti

Moc pěkné, škoda že se u nás o takových akcích nic neví, moc ráda bych to viděla naživo, musím začít sledovat kulturu v Litomyšli, je to moje chyba;-(:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)no...ono jich je víc, ale ne zase úplně se o nich ví.;-(

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, super fotoblog. R^:-)

Rád bych tam alespoň na hodinu byl. :-)

1 0
možnosti
Foto

já tam byl Jardo tři:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS