Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jaromíre, tak zatím co já jsem fotil auta, tak jsem nebyl na votvírání vody. No vlastně byl- díky Jaromírovi;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)no a dnes jsem přesedlal a fotil jarní motorozjezd:-)

1 0
možnosti
Foto

Pehné ...a některé momentky obzvláště...jako hučení do řeky, úsměv tmavovlásky :)

1 0
možnosti
Foto

taky jsem ji ty špunty odpustil:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre,opět jsi nezklamal,vše se povedlo,focení a vtipné komentáře,díky.

0 0
možnosti
Foto

:-)a někteří byli i na lodích:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre,moc pěkné a protože to tam znám i hezké vzpomínání a hlavně nechybělo pivíčko...:-)R^R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdeno...ani chybět nemohlo:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)taková mokrá:-)dík Jano

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět jsi toho stihl nevídaně, fajn podívanáR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Jitko a to jsme se ještě nestavili Na posilovně:-)dík

1 0
možnosti
LH

Jaromíre, krásná fotoreportáž jako vždy a vtipné komenty, paráda. Děkuji, pobavila jsem se a taky pokoukala. Příště si vezmi s sebou teploměr, abys tu teplotu vody měl ještě přesnější :-)8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

dík a máš Lenko pravdu....byl to jen hrubý odhad:-)

0 0
možnosti

Jak jinak - než za 1!!! Krásné pokoukání, vč. nezbytných dvou fotek - dobře osazeného talíře, a sklenice zlatého moku.;-DR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)tak pitný režim a pravidelná strava je základ zdravé výživy:-):-)

1 0
možnosti
JH

"Vodácký sport je pohoda" ?

Jak kdy...

Pro mě je to adrenalin :-)

0 0
možnosti
Foto

tak adrenalinová pohoda:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS