Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J94i72ř47í 65P72l95í15v98a

17. 4. 2015 19:52

Nevěřte všemu, co se píše. (Anebo  věřte - ono to je jedno.)

0 0
možnosti
Foto

ani když se to říká? stačí mrknout na video...pak musíte ale říct, že pan profesor kecá.

0 0
možnosti
Foto

R^Jaromíre, před takovými lidmi nelze jinak, než smeknout a hluboce se poklonit. Díky za článek:-)

0 0
možnosti
Foto

nic jiného se ani nedá:-)

0 0
možnosti
JH

Ano, lékaři jsou schopní a dobří odborníci, tedy ve většině, ostatně jako všude. Jen zážitek z vlastního života. Příroda je mocnější, čirým nedopatřením jsem se dostal k lékařům, cítil jsem se dobře a oni mi řekli, že jsem měl dva infarkty a jsem invalida. Od té doby začala pracovat psychika a já se začal cítit blbě. Angioplastika neměla šanci, v Bohunicích mi řekli, že uzávěry ACD a RCX jsou velmi dlouhé a nedá se s tím nic dělat a to již nehovořím o propíchnutí periokardu. Na druhou stranu mi prozradili, že moje tělo si s tím velice dobře poradilo, vytvořilo si propojky, kterými zásobuje srdce krví. Není to stoprocentní, jako předtím, ale žiji. Nebýt lékařů ani bych na to nepřišel a jednou bych náhle zemřel zcela zdráv.

0 0
možnosti
Foto

ano, ten psychický stav dobře chápu...vše je jak bývalo, ale najednou jste nemocný aniž to víte.

0 0
možnosti
ZM

pěkný článeček - ale doufám, že to nebudu potřebovat zkoušet

0 0
možnosti
Foto

ne ne, prověřovat popsané skutečnosti v plánu nemám, ale taky plán nedržím pevně v rukách :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak Prahu znám .....že když je akutní případ tak žádní nemocnice nechce pacienty vzít a tak jezdí v sanitce trasu místo pomoci

0 0
možnosti
Foto

to jsou už spíše turisté:-/:-)

1 0
možnosti

Jaromíre, máte pravdu - iktová centra jsou zázračná, ale....podmínka je, že nás tam zavezou včas. A ne, že jezdí hodinu (po Praze), než se pacienta někdo ujme.

Ale jinak dobře, že jste ten "zázrak" zmínil.R^

0 0
možnosti
Foto

no já situaci v Praze neznám, spadáme pod Pardubice...ale předpokládám, že snad proboha vědí koho vezou a kam :-/:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 37,99
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik