Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Máte to pěkně vymakané. Začíná to tak polehounku, člověk si skoro říká, jaképak bleduloviště a pak taková záplava. A pak ještě ke všemu dvojbarevné zelí. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...jo dvoubarevné zelí tomu dá ještě větší šmrnc:-)

0 0
možnosti
Foto

Pekne koberecky a pripletl se ti tam jeden obrazek R^;-D

0 0
možnosti
Foto

vůbec nevím, jak se to mohlo stát:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkné bledulkování, ...netušila jsem, že jste za ochránce přirody, ale máte pravdu, lidi by tu nádheru vytrhali a pošlapaliR^

0 0
možnosti
Foto

no...k žádné ochranářské organizaci nepatřím, ale místní by se na mě asi zlobili:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkná procházka jarním lesem, kde se uprostřed Tvé pouti nachází občerstvovací stanice. R^

0 0
možnosti
Foto

však toto zařízení vždy vyžaduju:-)

1 0
možnosti
Foto

To je jako pozdrav z věčných bledulovišť. R^

Co květinka, to jedna spící indiánská duše.:-)

0 0
možnosti
Foto

žíššš.snad se neprobudí nejednou:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)taková zimní....bílá8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

R^blednu závistí, nepotkala jsem ani jednu.;-)

1 0
možnosti
Foto

tak jsem to vzal za Vás :-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no...to skoro pohádka byla:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, jedno slovo NÁDHERA :-):-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Zdeno, to můžu jen potvrdit...tím myslím co jsem viděl.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,47
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik