Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ruze uprostred jsem se lekla. Ta posledni byla ocekavana. R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ještěže jsem to neprohodil.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera, miluji růže. Děkuji. Tu jitrničku bych si dala také.:-)

1 0
možnosti
Foto

..je třeba vzít v úvahu, že nejenom květiny voní.:-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, to se mi líbilo, zejména uprostřed ty jitrnice.

1 0
možnosti
Foto

takový zákusek během prohlídky:-)

0 0
možnosti
VK

Malíři se bojí malovat západ slunce aby z toho nevylezl kýč. Tuhle krásu však vytvořila příroda ty jsi nám ten zázrak zprostředkoval. Díky. VáclavR^

1 0
možnosti
Foto

:-)Díky Vašku....často lítáme na konec světa, ale netušíme, co se děje za humny.:-)

0 0
možnosti
DT

Pro mě je žlutá růže nejkrásnější květina na světě.  :-) Moc hezké fotky. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)díky, žlutá je sluníčková;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou nádherné. A tu "růžičku" zhruba uprostřed bych slupnul a zapil ji tou na konci:-);-D

3 0
možnosti
Foto

...jediný správný postup:-)

0 0
možnosti
Foto

Parafrazuji svého tatínka: ze všech růži nejlépe voní jaternicky. (Originál: ze všeho toho ovoce mám nejradši jaternicky!) ;-D ale i ostatní fotky voní! A tesim se na Kutnou Horu!!;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)ale prý nejsou zdravý...na druhou stranu...jsou dobrý :-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, po dlouhé době, kdy se stydím jsem v HKL často, ale tady jsem nebyl. A všechny ty růže i těch do podkov vyrostlé a tekuté jsou moc pěkné. Jaromíre, no co zbývá jiného než karmovat no :-)

1 0
možnosti
Foto

tak příležitost se nejde letos.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-) krásné a nádherně voněly;-)

2 0
možnosti
Foto

fakt? pak byly očarovaný:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Mistře, to nám nedělejte - takhle bez přípravy vybafnout. Příště bych prosil dva obrázky předem umístit výstražnou ceduli "pozor, zlá jitrnice" :-)

Ale za Hradec trojpalec R^R^R^

3 0
možnosti
Foto

:-) tak především, oslovení Mistře mi nenáleží ani náhodou...Mistra tu máme jen jednoho...:-) a dále...s jistou znalostí uspořádání mých fotoblogů jste něco takového mohl alespoň tušit.:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,60
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik