Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

praděda dělal zabijačky na černo i když se tu roztahoval hákový kříž, děda zliskal krupónem agitátora družstva

zabijačka bude i kdyby Brusel se na hlavu stavěl

1 0
možnosti
Foto

tak to je nad slunce jasný...ostatně on se na hlavu nestaví ani tak Brusel, ale naše vlastní nařízení.:-)

2 0
možnosti

Ruský kaviár, copak nemáme embargo, já bych si ho dal jedině, kdyby měl nálepku "made  in USA"  nebo "made in EU";-D

0 0
možnosti
Foto

i na kaviár je embargo? Kam ten svět spěje:-)

1 0
možnosti

perfektní souhrn, který se po zobecnění dá nasadit na spoustu dalších dříve bez dokumentace běžně fungujících věcí,,, R^

0 0
možnosti
Foto

přesně tak, štemply ovládají svět i tam, kde je ověřeno, že se bez nich obejde.:-)

0 0
možnosti
Foto

J38a52n72a 75M36a12j96o63v17á

27. 1. 2015 21:01

Napsala jsem tady TAK důležitý příspěvek a on se ztratil. Jdu tesknit...;-(

0 0
možnosti
Foto

zkus to ještě jednou:-)

0 0
možnosti
Foto

už se ztrácím v pavoucích, a tak zbaběle utíkám, ale ne každý mi to bude případně vyčítat...právě se začínáme scházet na pivo a i když to mám do hospody jen 5 minut...i tak jsem tam měl už být. Přeju dobrou a ničím nerušenou noc.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale von to císař pán takhle nenechá, to ho málo znáte. Kafe s Turkem musí bejt! Zabili ste mě prase, tak tady máte vejslužku! :-)R^

2 0
možnosti
Foto

kafe s českým rumem...moje líbůstka:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, hodně lidí už to napsalo přede mnou takže prostě moc pěkné čtzení. Jen se mi přitom vybavil nějaký článek, který jsem četl , jak se u nás díky zabíjačkám rozmnožilo udávání. No to našemu národu zase tak cizí není, bohužel. Nicméně  článeček úžasnejR^

0 0
možnosti
Foto

co úžasnej, hlavně vepřovej:-)

3 0
možnosti

M82i51l71a87n 95R92a12d25e57k

27. 1. 2015 18:10

Diky bohu ze tady hodne veproveho ve vsech podobach, i ty jitrnicky. Zrovna jste mi dal chute, Jdu si na cerstve udelany skvarek (tady vcelku) s guacamole. R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

to by mělo být trestný:-)

0 0
možnosti

Pobavila jsem se a zavzpomínala. Dodnes si pamatuju, jak babička ráno spařovala brambory, doplnila je šrotem a kdovíjakými zbytky, prase už řičelo ve chlívě. Babička snídani vylila z hrnce do kbelíku a se slovy: Už jdu, mulíčku, už jdu, zamířila ke chlévu. Jitrnice mi moc neříkaly, ale jelítka a hlavně vařený jazyk - tu chuť cítím na jazyku dodnes.:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)však bude zase dobře:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS