Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásné snímky Jaromíre jsem nadšena R^

1 0
možnosti
Foto

Jano...kdo by Brnem nebyl:-)dík;-)

1 0
možnosti
AJŘ

Když tak dohódnuté spich. A to nésu Brňák.

0 0
možnosti
ZB

Moc pěkné, ale vadily mi popisky NAD fotografiemi, dost mě to mátlo, ale možná jsem jen neznalá brněnských zvyklostí...

1 0
možnosti
Foto

:-)to neni brněská zvyklost, ale moje:-)ne všem to vyhovuje, alě konám tak od začátku u všech fotoreportáží, tak už to měnit nebudu.:-)

1 0
možnosti
Foto

To jste toho hodně stihl za 1 den, máte můj obdiv. A navíc se Vám ty fotky fakt povedly.:-)

1 0
možnosti
Foto

tak když si člověk čas správně rozvrhne...:-)díky

1 0
možnosti
PK

Zdarec, to se ti moc povedlo.:-)

2 0
možnosti
Foto

dík...napadlo mě to U šróbu...když jsem kalil esbéčka s domorodci.:-)

1 0
možnosti
ER

Mnoho diku,v Brne jsem se narodil a zil az do 68,udelal jste me velkou radost.

2 0
možnosti
Foto

:-)tak to mě těší, účel rozhodně nebyl rozesmutnit...to Brnem ani nejde:-)

0 0
možnosti

Ulička Václava Havla ... to fakt nemá chybu ... zlepšil jste mi náladu minimálně do večera .-)

4 0
možnosti
Foto

:-)to mě těší...Brňáci rádi občas nadzvednou Švédy.:-)

2 0
možnosti
Foto

Kurňa Jaromíre, tož jsem teda zůstal s hubou otevřenou ;-D;-D;-D Jako nerad, ale musím férově uznat že dobrý, i ten šmrcnutý hantec. Strávil jsem tam několik let, a spousty kilometrů i v šalině najezdil. Jaromíre dovoluji si tímto předat karmoucí vyznamenání ;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

díky,..připnu na šolnu.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)dík...tak hlavně že si rozuměla...když seš Švéd:-):-)

3 0
možnosti
JH

J52a63n 24H71y64n90e66k

21. 1. 2015 11:18

Jó bezva. Pěkná fota i komentáře. Dík.

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik