Diskuse

Rozmočený v termálu, uchozený po Bratislavě.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

v Bratislavě jsem taky ještě nebyl... a to už je tam 5 minipivovarů ;-) / po 4 dnech v Krkonoších, kde jsem se koupal jen a jen v mlze, blátě a sněhové rozmočené břečce, se i pouhé pohledové pokoupání jeví příjemně ;-)

0 0
možnosti
Foto

...zasněžené kopečky a příjemných -2 bych Ti možná trochu záviděl, ale takhle...termály jsou na počasí nezávislé:-)

1 0
možnosti

Jen služby by měli vylepšit. Ochota personálu zaostává za cenou kterou nabízí.

0 0
možnosti
Foto

mohu souhlasit, ale o tom blog nebyl.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre hezky jsem se prošel R^

0 0
možnosti

Konečně vím jak vypadá Podhajská. Byl jsem jsem jen v Bešeňové.R^

Je tam i bazén 39°st. ?

0 0
možnosti

Jaromíre, díky za procházku Blavou, nikdy jsem tam nebyla, takže oceňuji...krásné fotky a i komentáře...Leni:-)

0 0
možnosti
Foto

nebyla? tak to neprav:-)

0 0
možnosti

J89a88r47a 96R71a43n70k

16. 12. 2014 6:21

Boze....to je krasny....ale je za tim neco pikantnejsiho8-o...miluju desne tajnoR^

0 0
možnosti
Foto

vůůůůbec nic z tím neni...možná škoda;-)

0 0
možnosti
Foto

V té první oprýskané uličce bych si taky s chutí zacoural. R^

0 0
možnosti
Foto

šlo to i v ostatních:-)

0 0
možnosti

dobrý, naprosto jsem zíral na Podhájskou. Když jsem tam byl, byl tam betonový venkovní bazen, druhý přikrytý plachtou a pak už jenom oplocení a pokladna. Jenom zírám

0 0
možnosti
Foto

přesně tak si to pamatuju :-)

0 0
možnosti
Foto

J68a13n 16P88r32a21ž15á25k

15. 12. 2014 20:45

R^Naprosto skvostná reportáž. Připomněl jste mi dávné zašlé doby, když jsem tam jezdíval služebně. Ale ten termál tam tehdy ještě bohužel nebyl:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no já byl v Podhájské poprve v době, kdy tam měli ještě velký stan a jeden hotel:-)

1 0
možnosti