Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pomerance jsou ze Spanelskaaa;-D

Vsadila jsem se zase o pivo .... a vyhhrala jsem! I tentokrat bylo pivo! :-)

1 0
možnosti
Foto

vedle...tak ještě jednou.....ale utajený :-)dík za pomeranče;-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to vážně nemá chybu...pobavil jste mě mocR^;-)...příjemné dny přeju:-)

2 0
možnosti
Foto

jé to mě těší, tak to bylo také zamýšleno:-)

1 0
možnosti

Začínám být na tyhle kritické rádobyvtipné články po tom, jak  prožívají Vánoce "ti ostatní" (samozřejmě že ne autor, že...) v posledních letech docela alergická. Co je proboha komu potom, jak kdo slaví Vánoce?? Normální člověk neblbne, neuklízí, nestresuje se, dárky kupuje hlavně dětem, dospělým pak především knížky, lístky do divadla či na koncert - ale pokud někomu vyhovuje něco jiného - tak proč jim vnucovovat ten náš způsob? Jsou dospělí, svéprávní a svobodní - tak ať si dělají co chtějí... věší na okan Snatna Klause a nakupují nejnovější mobily... Mám pocit, že autoři takových článků v první řadě chtějí dát najevo, že "oni" jsou jiní, "ti správní"

1 0
možnosti
Foto

já jsem zrovna takový;-)

0 0
možnosti
KT

Potěšil jste mě, dobře napsaným článkem. Mimochodem můj telefon je tak chytrý, že ještě po deseti letech funguje.

2 0
možnosti
Foto

no kdo ví jestli chytrý budou chytrý tak dlouho :-)

0 0
možnosti

R^:-)Moc hezky napsané!

2 0
možnosti
LH

Výborné, Jaromíre! Pobavila jsem se a máš zase (jak Ty to děláš?) pravdu...tak s viagrou a nějakým tím Robem přeji hezké svátky :-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Lenko...stačí vzít náhradní baterky:-)

0 0
možnosti
VA

R^;-D Karma!! Taky si tak nějak říkám, že se nám Vánoce poněkud zvrhly směrem, který se mi po čertech nelíbí:-P!!

1 0
možnosti
Foto

ale nakonec přecejen budou.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,06
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik