Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vánoce jsou bezva :-) díl

1 0
možnosti

P27e41t21r64a 26R67o44v63n96á

11. 12. 2014 19:41

Tak to nemá chybu :-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jak se koupou hospodářská zvířata, bývají poněkud rozměrnější, já svého začuňčaného pejska koupu zpravidla den předem.

Největším dárkem pro mne je, že se na vánoce mám s kým sejít, od dárků upouštíme,o to více je to cennější, prostě...„...nejlepší věci jsou zadarmo“

Přeji Vám veselé svátky, takové jako Vaše řádky:-)

0 0
možnosti
Foto

Psy koupeme den předem, sebe na Štědrý den ráno - máte taky takovou tradici? ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^  Mám dotaz. Co má dělat blbý, když dostane k vánocům chytrý telefon? Může ho vrátit do obchodu s tím, že je blbý? Poraďte!

0 0
možnosti
Foto

vrátit ho můžte, ale nejsem si jist, jestli Vám vrátí i peníze:-)pak nezbývá než...učit se, učit se a učit se :-)

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,tohle si přečíst ráno o půl 7 v práci,tak na mně všichni koukají,že mi asi hráblo,chechtám se tady,jako blázen,ale je to příjemný začátek dne,povedlo se ti to,jo a můj blbý telefon bych nedala ani za nic...zdravím Zdena :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

však případný úsměv byl zamýšlen:-)díky Zdeno;-)

0 0
možnosti

nevím, nakolik má vliv několiketo piv a 5 fernetů, ale zasmál jsem se ;-) a kdeže mají ty vícerychlostní robertky??

0 0
možnosti
Foto

A ježíšek přijde a bude dobře :)

0 0
možnosti
Foto

už teď je dobře, natož až přijde...to snad ani nevydržíme:-)

1 0
možnosti
Foto

díky Pavle za palec:-)

0 0
možnosti
Foto

Já si raději pořídím šťastného kapra. Zamračenou rybu ve vaně nechci. :-)R^

Tak šťastné a veselé

(a propos, škoda že Apple neprodukuje veselé telefony, těch chytrých už mám dost)

3 0
možnosti
Foto

no veselý bych si koupil hned, ale na chytrý jsem už moc blbý :-):-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS