Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

moc pěkně napsané

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to vidím i já. Na FB jsem se přihlásila jen kvůli útulkáčkům, abych operativněji pomohla při venčení. Přátel mám 11, většinu z útulku) a všechny je znám a potkávám. Na pivo s nimi ale nechodím, protože několik je z nich dětí a někteří pivo nepijí. Na pivo chodím pokecat s těmi, co ani FB nemají. :-)

1 0
možnosti
Foto

jasně, na pivo se chodí jen s vyvolenými:-)

1 0
možnosti
Foto

V cem se urcite shodujeme, svete div se, je nazor na Facebook. Jsem tam a nejsem tam. Nezverejnil jsem ani svoji fotku. Osobni udaje jsem obelhal, aby si me nedali do jejich seznamu "blbych". A ze ty lidi, co se tam stale ukazuji s jejich "selfies" nechapu, to nemusim dokazovat. Facebook je nejvetsi hruza, kterou nekdo mohl vymyslt a ze to ten mladik nevymyslel je pravda, ono to uz existovalo v jinych formach a nazvech, on to jen zdokonalil a vydelal na tom. Vydelal a vydelava na lidske touze se chlubit, ukazovat se a povedet o sobe vsechno i to, co by normalne nikomu nerekli. Vydelava tedy na lidske hlouposti.

1 0
možnosti
Foto

budu souhlasit, ale musíme připustit, že jistě výhody a směr pokroku a v komunikaci má, záleží jak podlehneme potřebě komunikovat:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jo fejzbůk, mám tak sice hromadu "přátel," ale moc tam nelezu, protože jich většinu ani neznám:-)

3 0
možnosti
Foto

no právě, prostě neznámí přátelé:-)

3 0
možnosti
JS

Tak nic, děkuji. Snad se někdo najde.

0 0
možnosti
JS

Dobrý večer pane Šišo, zeptám se na ovládání zákulisí blogu. Vím, že to sem nepatří, ale poptával jsem se blogerů i adminů a nedobral jsem se odpovědi, které bych rozuměl.

V rubrice nastavení je kolonka Info z diskusí a je nutno vyplnit login z diskusí. Nevím co je login. V kolonce diskusí také nic nemám. Můžete mi prosím poradit? Pokud to nechcete psát sem, moje adresa je: sedlacek.vseruby@seznam.cz

Případně někdo další, kdo je lépe obeznámen než já.

Děkuji

http://josefsedlacek.blog.idnes.cz/

0 0
možnosti
Foto

je mi líto, ale poradit neumím...právě jsem se díval do nastavení...ani jsem nevěděl že to tam je...nijak to nepoužívám, nevím co to dělá ani k čemu to je :-)když bude někdo reagovat, sám se poučím.

0 0
možnosti
Foto

Hned letím objednat si pivotěsné placky se šquarkama! :-)R^

4 0
možnosti
Foto

objednejte jen pivo :-)

1 0
možnosti
Foto

Jedna víc je psát blogy, druhá - otírat se o Zemanovy poklesky. Dost laciné. Od Vás bych při tom jinak velmi dobře napsaném blogu očekával větši kulturu myšlení a projevu. Za blog karma, za to zbytečné otření se Vám ale poklonu neskládám, netak že byste o ni stál.

Inu, zmýlil jsem se. Když nemáte v hlavě, žádná technická revoluce Vám stejně nepomůže.

Tak aspoň nechte na hlavě. ;-)

0 6
možnosti
Foto

ale no ták...po celou dobu aféry jsem e nezmínil ani slovem, natož článkem. Vezměte to jako vtip, nikoliv otření ;-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,01
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik