Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase parádní blog,úsměvný,ty manželky nemaj chybu a jako vždy...fotopříběh nemá chybu,díky R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

ahoj Libo díky..uváznutí za jazyk možná taky trochu znáš:-)

0 0
možnosti

:-) Parádní blog! R^ 

Skoro zakonzervovaná tříkolka. R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)na zimu se konzervuje ledacos.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Jídlo, pití, barvy, nálada ... mňam :-)

1 0
možnosti
Foto

jo, všechno dohromady...taková všěhochuť:-)

0 0
možnosti

Manželky vyrazily někam na sraz ... .-))) ... Od začátku do konce jsem se bavil .-) R^

1 0
možnosti
Foto

:-)a to byl účel blogu

0 0
možnosti
Foto

Blaničtí traktoři, vyjeďte do polí.  :-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)ten nadšenec se s traktorem patlal dva roky...a teď ho používá na stavbě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezky začalo a ještě lépe skončilo.R^R^

1 0
možnosti
Foto

...příběh už lepšíprůběh mít nemůže:-):-)díky

0 0
možnosti

A52l22e79n75a 68O49u84z25k58á

13. 10. 2014 19:20

Ty tři půllitry, jestli mě to nenapadlo? :))))) Pobavilo, potěšilo, krása, Jaromíre :)R^

1 0
možnosti
Foto

:-) samozřejmě jsem si na Vás hned vzpomněl;-)

0 0
možnosti

R^Karma...

Jak manželky vyrazily na sraz, mě naprosto odbouralo... Super komentáře, nádherné fotky, krásné barvy. Umíte zachytit umění páně Podzimu.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)díky Zuzko....ono to spíš vypadalo, že podzim zachytil mě:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS