Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..jj..bazilika ve Křtinách je nádherná....R^

0 0
možnosti
Foto

to se nedá popřít:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre zdravím,jedno slovo NÁDHERNÉ..:-)R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

díky Věro...zajeď se podívat.:-)

0 0
možnosti
Foto

mám rád jen pěkná putování:-)

0 0
možnosti

Zdarec, zajímavě pojaté a pěkné. Také jsem tam fotil, tak se musím podívat co mi ušlo.

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, interiér a světlo, prostě perfektní. Už jsem si říkal, no sem ten šikula to orosený asi nedá. Ale Jaromír umí, je tam. Jaromíre R^

0 0
možnosti
Foto

tak bylo součástí výletu, tak proč to nepřiznat:-)

1 0
možnosti

Santini - geniální stavitel. Celý život žiju u poutního kostela sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře, takže nemůžu být neovlivněná. A Křtiny jsou taky úchvatné! Díky za připomínku :-)

0 0
možnosti
Foto

no Zelenou horu jsem chtěl taky fotit, jenže jsem došel k rybníkuA začalo lejt, tak jsem se schoval do zámku:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné světlohry, zvonkohry a navíc s nějakým tím prostým potěšením chuti :-)  R^  ;-)

0 0
možnosti
Foto

prosté potěšení bylo skoro na místě :-)

0 0
možnosti

Hospoda a kostel vždy patřily k sobě!

1 0
možnosti
Foto

to se nedá popřít :-)

0 0
možnosti

Není zbytečné, nebo spíš neokouzlující fotky. Nádhera. Dík.

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik