Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Jaromíre,zmíněný článek jsem četla a úúúúplně mně nadchnul,konečně něco pozitivního co se týká váhy a také se mi líbí,že víno má protizánětlivé účinky,to asi vysvětluje proč ho mám ráda,zdravím,dávám karmu a palce nahoru,kdyby se to sem vešlo,tak nejmíň 100x,tak aspoň symbolicky,Zdena :-):-)R^R^R^R^R^R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Nejlepším dietologem je naše vlastní tělo, které zhodnotí svůj stav a prostřednictvím signálů vysílaných do chuťových buněk, si přesně říká o vše, co zrovna potřebuje.R^

PS: Zrovna jsem dostal chuť na pivo. Má spoustu minerálů a vitamínů, a zřejmě potřebuji nějaké z nich doplnit.:-)

2 0
možnosti
Foto

ne zřejmě, ale určitě:-)

1 0
možnosti
Foto

ta zmiňovaná knížka může být zajímavá

0 0
možnosti
Foto

no...co je výživné víme oba moc dobře.:-)

1 0
možnosti
ZM

ano, i já jsem si se zájmem zmiňovaný článek přečetl :-) a zaujala mě třeba formulace: 5 kg nadváhy je zcela v pořádku :-) jenomže jelikož neznám svou "ideální" hmotnost, nevím ani, kde se nachází mých 5 kg nadváhy :-( různé výpočty jako výška-100 nebo BMI slouží jen k umělému rozškatulkování lidí podle uchopitelné, leč zcela nesmyslné, hodnoty... takže mi nezbývá než si dále dávat "všeho s Otou" a nepřemýšlet moc nad tím, co je zrovna v životosprávě a výživě IN

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,07
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik