Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máme se na co těšit, fakt. Doufám též, že "idnesáci" převezmou jen to dobré. Ale to by asi nebylo skoro nic:-(

1 0
možnosti
Foto

:-)no jo, ale já nevím co ta zkratka znamená :-)

1 0
možnosti
MS

Neznám slovenský systém blogersky, ale diskutérsky mi jednoznačně nevyhovuje. Ale to, že by se už vůbec nedalo zasahovat do vydaného blogu je myslím dobrý nápad. Najde se zde dost "nepoctivců" , co jsou schopni přepsat a to k několikrát, celý blog...

1 0
možnosti
Foto

se zasahováním jsem až takový problém neměl....pokud jsem neobjevil nebo mi nebyla objevena třeba chyba...Pak už tam zůstala nafurt nebo bylo třeba žádat o odblokování, což už bylo většinou neaktuální...že nejde článek doplnit...s tím jsem se nějak smířil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,53
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik