Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, taková zase pěkná reportáž

0 0
možnosti
Foto

pozdě ale přece R^ super, z Trúby jste mi  "skoro" viděl do oken. Ještě jste na koňské farmě pod Štramberkem mohl vidět mého oblíbeného bílého býčka :-)

0 0
možnosti
Foto

bo neviděl, asi jsem se špatně díval.:-)

0 0
možnosti
OF

Zdar.

Já to znám z druhé strany. Chybí paragliding na Javorovém.

Jinak super.R^:-P

1 0
možnosti
Foto

Ahoj....nerad se vznáším:-)jinak dík:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásně pospojovaná reportáž. R^

A s tou šikmou pěnou bych si otevřel stánek v Pise. Tam se to bude líbit. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) no jo, jenže pěna brzo spadne:-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Obzvláště, kterak ten šavlozubec rdousí stojedenáctku (či jak to bylo, holt jest těch fotek je fůra, a paměť má děravou...). 

;o)

1 0
možnosti
Foto

a nebo kůň oblizuje Trúbu...taky v tom mám paměťove nedostatky.:-)

0 0
možnosti
HK

Jaromíre děkuji  R^, opět krásné a tentokráte vzpomínky, Štramberk mě před lety uchvátil i se svou Trůbou a ušima,  Pustevny okouzlily a Rožnov nadchnul. Jsou opravdu krásné kouty v naší zemičce. Díky Hanka

1 0
možnosti
Foto

máš Hano pravdu, koutů máme spousta:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, opět krásný reportážní fotoblog. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

díky Jaroslave, ještě teď mě bolí nohy, ale už dostávám opět chuť na pivo.:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)no sláva jsem tu , tu krásnou lavičku jak teče kolem voda ......tak kouzelné místo si zamlouvám :-)  hezký článekR^

1 0
možnosti
Foto

zkusím pro to něco udělat :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,00
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik