Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

obě města mají své kouzlo, Praha je velmi krásná, Brno je srdcová záležitostV

0 0
možnosti
Foto

Já jako Hradečák se cítím podobojí :-)

0 0
možnosti
Foto

Brno v České kotlině neleží. Jaromíre, nechal jste se zmást tím, že někdy se místo Česko trochu potupně říká Česká kotlina. Když už někdo chce používat geografický popis pro celé Česko, tak by měl říkat: "Česká kotlina, Slezský dolíček a Moravský svah". :-)

1 0
možnosti
Foto

v mém pojednání rozhodně nešlo o přesné lokalizace a termíny, naopak, toto spojení se mi líbilo. Hlavním cílem blogu bylo pokusit se vyvolat:-).;-)

0 0
možnosti
Foto

Asi jsem závadný a nefunkční pragocentrista. Nelpím na Praze, utekl jsem z ní před 30 lety jako z města nehostinného, nevlídného a kdyby se někde určilo, že metropolí bude Brno, nebo Olomouc, nehnulo by mi to osrdím.

Celý problém spočívá v tom, že příliš veliká a příliš saturovaná centrálními úřady.

Ovšem, kdyby se stalo metropolí Brno, nastěhovaly by se tam stejné úřady, stalo by se mu totéž, co Praze. 

Tak snad ať ani po tom Brno netouží. Není o co stát.

2 0
možnosti
Foto

nelpím ani po Praze ani po Brnu...článek jsem napsal jen tak...po přečtení uvedeného odkazu.:-)

0 0
možnosti
Foto

jste jeden z těch...co pochopil :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Před Karlovým byl Juditin.

0 0
možnosti
Foto

...podle mně známých informací měl Juditin most v neširším místě 1,482 m, což je tak na vyhnutí dvou protijdoucích...trvám na tom, že pořádně vyřešil přechod Vltavy suchou nohou až most Karlův:-)

0 0
možnosti

do práce jsem přišel v nedobré náladě, ježto se po přečtení článečku dalece vylepšila, díky, Jaromíre ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)to potěší...pak jsem Zbyňku nepsal zbytečně...:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,článek hezký a dost jsem se pobavila i při čtení diskuzních příspěvků,skryté jemné narážky Brno versus Praha,mně silně připomínají Pardubice versus Hradec Králové,ale to je život,každý si brání své i když jsem také Moravačka,ale pro mne jsou nejlepší Mikulovice u Pardubic,chi,chi....R^R^;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

a fakt to Zdeno nejsou Mikulovice na Moravě?:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS