Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrej černej humor. R^

Mně zase jednou operativně vyjmuli apendix (asi měli ty dotace na šicí stroj).

Přiznání dotací mi ještě neprováděli. Doufám, že to moc nebolí...:-)

1 0
možnosti
Foto

vůbec ne, vše se děje pod narkózou.:-)

0 0
možnosti
Foto

Málokdo to, pane kolego, pochopil. Ale co chcete, s takovým materiálem. ;-D

0 0
možnosti
PB
Foto

Ahoj Jaromíre,článek se Ti opravdu povedl .Když jsem začala číst první slova,tak jsem si myslela,že jsi nad míru spokojený,ale dál už mi to bylo jasné,co k EU dodat,snad radši nic....

Přeji hezké dny a moc zdravím Zdena :-)R^R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)ono taky....nevěř všemu, co se tu všude píše;-)

0 0
možnosti
ZM

připadá mi to jako dobře trefený hřebíček... na špičku ;-)

1 0
možnosti
Foto

hrot ale zůstne nadále ostrý, všk se to taky smekalo:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D Jaromíre , moc povedený článek , hodně jsem se pobavila ..hezky jsi to naťuknulR^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Jano...hlavně mi jde o teplotu :-)

0 0
možnosti
LH

No  co Jaromíre, tak budeš mít zateplený sklep a prádlo dáte do sklepa a pivo holt na půdu ;-D:-):-P

0 0
možnosti
Foto

Lenko, ale to mi ale zcela změní život:-)

0 0
možnosti
JC

A genderové hledisko po Vás nechtěli?

Pokud vím, tak při psaní projektu k získání prostředků z evropských fondů je v monitorovacích hlediscích téměř vždy genderové hledisko (i v projektech, kde to celkem nemá smysl - např. péče o děti), stanovisko musí poskytnout (za vyčleněné peníze z projektu) některá genderová agentura (tím mají zajištěnu práci absolventi genderových oborů na humanitních školách). Vidíte, jak na všechny nás EU myslí! Dobrotivá matička je to.

1 0
možnosti
Foto

no...to nevím co je:-)

0 0
možnosti
MK

Pokud vám přišla schválená dotace na zateplení sklepa, tak musíte zateplit sklep. Nejlépe učiníte, pokud si tam pozvete pár gayů a z 10.000 EURO jim zaplatíte pobyt ve sklepě. Pak sklep budete mít zateplen dokonale a EUÚředníci budou chrčet nadšením a navíc ještě nebude diskriminovat jinak sexuálně orientovanou menšinu. Pokud se domníváte, asi stejně jako já, že ve sklepě má být spíše zima, než teplo, tak se oba mýlíme, protože EUÚředník má vždy pravdu.  Pouze vám neradím dělat nějaké podfuky z fakturací, protože bdělý UEÚředník nerozumí žertu a pokud si zateplíte půdu, na což dotace v žádném případě nesmí být užita, tak ji nejen budete vracet, ale navíc ještě platit pěkně mastné penále. Ba i v našem trestním zákoníku se pamatuje na zneužití peněz z EU. Beztrestně můžete pouze zneužít mé peníze, pokud bych jsem vám je věnoval (ale já vám je nedát nemohu, neb žádné nemám;-D) a nebo musíte být jako Bolda Polívků, protože  tzv. celebritám projde vše

3 0
možnosti
Foto

a kam budu dávat lahváče?

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik