Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fAKT povedená glosa.

0 0
možnosti

Jo, pěkně napsané, jenom bych tam dodal něco s těmi žárovkami. Zkušebně jsem použil ty diodovky. Stále jsem se nedostal na pořádnou barvu, tedy barvu přirozenou, až konečně jsem natrefil, ač jinak k tomu zboží mám docela výhrady, na polský výrobek, za relativně slušnou cenu 195 Kč za 10W s velmi slušným a barevným světlem. No jsem zvědav, jak to bude s recyklací. To se asi pobavíme.

0 0
možnosti
Foto

8-o tak te´d nerozumím, je to skutečně příspěvek k mému blogu?

0 0
možnosti
Foto

:-)takže....další do českého, rumového klubu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo jo, na Evropu nesahat. R^

Nebýt Evropy, měly by naše ženy třeba příliš zakřivené boky, my bychom následně prolenošili většinu dne v erotickém transu, ekonomika by začala skomírat a nebylo by pak do čeho píchnout. :-P

0 0
možnosti
Foto

však možná příjdou i taková nařízení8-o:-)

0 0
možnosti

M80i12l78a71n 50R39a23d21e95k

27. 5. 2014 19:18

jo, ten trtinovy je sice kvalitnejsi, ale do caje me chutna vice ten cesky. Takovy se ale da koupit v obchode i tady v Mexiku, sice ne cesky, ale podobny, takze zadna tragedie :-)R^

1 0
možnosti
Foto

:-)snad tam narazíte i na český rum, moc bych Vám to přál:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)ještě několik podobných rekcí a zvážím založení klubu příznivců českého rumu.:-) díky

1 0
možnosti
Foto

Božkov mám ráda ten rum uznávám R^

2 0
možnosti
Foto

To se Ti fakt povedlo R^;-)

2 0
možnosti
Foto

:-)evidentně si příznivce našeho;-)

1 0
možnosti
Foto

:)) A nekvalitní másla ze SRN se tak oddělila od našeho špicového másla pomazánkového :))

2 0
možnosti
Foto

:-) v tomto případě....neumím posoudit.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS