Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zase máš pravdu Jaromíre, jak Ty to děláš??? :-)

0 0
možnosti
Foto

to je relativní Lenko..ne každá s tím souhlasí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre vnímám to jak jsi to popsal

0 0
možnosti
Foto

pak už jsme minimálně dva:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,Tvůj přístup k této tragedii se mi líbí a hlavně,jak jsi napsal,že nebudeš u tohoto článku karmovat,je to velmi slušné.Pan Radek tady napsal,že chápe bulvár a lidé si to žádají,nevím asi nejsem normální,ale znám spoustu lidí,kterým se to naopak nelíbí je to čistý hyenismus a jsem moc ráda,že jsem měla smysluplnější zaměstnání.Moc Tě zdravím a Ivetě už přeji jenom klid, určitě si ho zaslouží byla v podstatě velmi nešťastný člověk R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno, člověk se o to nemusí zajímat, ale ať chce nebo ne...noviny, televize, internet...jsou toho plný

1 0
možnosti

Tak ta paní už od pohledu vypadá,že bude pěkně praštěná;-Da Vy jste mi to jen potvrdil.Nemá cenu se kvůli takovýmto postavičkám rozčilovat,já jí její chvilku slávy přeju;-D

1 0
možnosti
Foto

o postavu nejde, ale o novináře ano.

0 0
možnosti
Foto

Ze zásady a z piety k člověku jsem odmítl číst blogy na téma I.B. U Vašeho článku jsem udělal výjimku. R^

0 0
možnosti
Foto

to nebyl článek připravovaný, jen jsem vyskočil.

0 0
možnosti

chapu ze se vam treba bulvar nelibi, ale delaji jen to co lide zadaji, a problem je ze se v zasade mnoho nelisi od normalniho zpravodajstvi.

1 1
možnosti
Foto

spíš jak se dělá

0 0
možnosti
  • Počet článků 550
  • Celková karma 38,02
  • Průměrná čtenost 3809x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik