Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)dík...všichni měli slavnostní náladu:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)to víš, manifestace mám ještě pod kůží:-)

0 0
možnosti
Foto

Jééé, ty fotky nemají chybu....kde já jsem byla, když jsi to dával na net, že jsem se nepodívala dřív???R^R^R^;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

....měla si asi toulavou....:-)

0 0
možnosti

Super, překrásná akce, výborně zachycená - jo pobavil jsem se!

0 0
možnosti
Foto

:-)dík...bavili se skoro všichni:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, pěkná reportáž. R^R^R^ Máme velké štěstí, že takhle, jako retro, je budovatelský prvomájový průvod dobrou legrací.

Dostale mne heslo Plníme dojivost ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)tak tehdy byla hesla na všechno:-)

0 0
možnosti

:-) úplně se člověk lekl, že je to zase zpátky.

0 0
možnosti
Foto

popravdě...já taky když jsem to uviděl poprve:-)byla to totiž nýhoda, nevěděl jsem to předem....jen jsem jel kolem :-)

0 0
možnosti
Foto

Teda vy snad máte ve stodole stroj času!  R^

A jestli jo, tak bych se pro příští výlet přimlouval za druhohory. :-)

1 0
možnosti
Foto

stroj času ani tolik času nemám:-)

0 0
možnosti
Foto

Vtipné R^ nedávno jsem našla bronzový odznáček BSP a vlaječku vzorný pracovník. Krásné těžítko na pracovní stůl. Ne tedy, že by to snad bylo mým přičiněním, to jsou rodinné poklady ;-D Já jsem si uchovala pouze ve slovníku výraz "pionýři" jako označení pro zájmové dětské kroužky.

0 0
možnosti
Foto

však to zájmová činnost byla:-)

0 0
možnosti

Další heslo: se Sovětským Svazem

                    máme ruce na zem.

Podobnou recesistickou akci pořádají i jinde, třeba v Předních Zborovicích u Strakonic.

Když za komunistů do průvodu museli, nešel tam nikdo. Dneska, když nemusí, pořádají průvody sami.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS