Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

...až přestane pršet, taky vyrazím :-) mučit kolo svými přebytečnými kilogramy...

0 0
možnosti
PK

Zdravím, mán sice na jízdu na kole poněkud odlišný názor, přes to jsem se pobavil. pěkné.

0 0
možnosti
Foto

tak když nemusíte šlapat....je to sranda :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo, to je počteníčko, potěšeníčkoR^:-)

0 0
možnosti
Foto

...což mě těší :-)

0 0
možnosti
Foto

R^díky, vždy mi pozvednete náladu, ba přímo se řehtám;-D

0 0
možnosti
Foto

....což mě těší, protože to je účel:-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Jaromíre,moc pěkně napsané,přímo jsem to viděla svým vnitřním zrakem,vzhledem k tomu,že jízdu na kole nenávidím /hlavně proto,že nechce jezdit samo,aniž bych já musela vynakládat nějakou námahu/,tak jsem si to užila,ta nadsázka je bezvadná,zdravím ZdenaR^R^

0 0
možnosti
Foto

ahoj Zdeno, článek Tě asi o kouzlech cyklistiky nepřesvědčil.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre ..hezký i když bez fotek tak joo pěkné:-)

0 0
možnosti
Foto

:-)naopak. fotek je tam mnohem víc než jindy, jen jsou ukryté za odkazy:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, musíš si to svý kolo jednoduše vychovat.;-DR^;-)

1 0
možnosti
Foto

:-)nevím Ludmilo, jestli si nekoupit nové, to víš, starého psa novým kouskům nenaučíš, i když....jisté stopy výchovy již znát jsou.;-)

1 0
možnosti
Foto

Kolo z kopce z A do A... to by mi vyhovovalo :))

1 0
možnosti
Foto

však proto toho nikd nenechám....až....:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS