Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

Jaromíre, díky za odkaz, krásně vyfoceno, krásně složeno ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-)díky...v těchto starších článcích tě už těžko lovím...když tak se objev i na novým...http://sisa.blog.idnes.cz/c/390338/Nadavame-na-vsechno-a-delame-hur-nez-je.html nebo ještě lépe....uložím si Tě a občas něco pošlu....jestli nevadí.:-)

1 0
možnosti
DM

R^ Obrázky samy o sobě vypovídající, ale s Vaším skvělým slovním doprovodem dokonalé...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-)díky, nejdříve jsem fotil a potom zjistil, že mě baví i popisovat:-)

1 0
možnosti
RZ

Krásná reportáž...díky. R^

0 0
možnosti
JR

J11i62ř71í 91R36o28d

8. 1. 2014 15:34

Hezké reportáže z Ukrajiny. Byl jsem tam před 20ti lety a můžu potvrdit 100% fajn lidi. Jen ta mafie na hranicích, která nás téměř nechtěla pustit zpět domů :-(. Je to pořád stejné?

0 0
možnosti
Foto

nikoliv....přecházíme pravidelně na přechodu pro pěší a cyklisty Malé-Velké Slemence...odbavení tam pro 10 cyklistů nikdy nepřesáhlo půl hodiny, běžně tak 15 minut a zpět se to malinko zadrhne na slovenské straně....žádné drama zhruba půlhodinu.

0 0
možnosti
MJ

Díky za Vaše reportáže. Mimo jiné vybuzují myšlenku, že máme každé ráno děkovat prozřetelnosti za to, že žijeme své životy zde v česku.

0 0
možnosti
Foto

no vidíte a my tam objevili dost argumetů o tom, že se tam v mnoha ohledech žije lépe, i když to materální stránka neni.

0 0
možnosti
MP

Moc pěkná reportáž. Docela mně to láká tam zajet, už mě ten nablýskaný Západ vůbec nepřitahuje. Ty krávy se mi líbí, připomínají mi ranné dětství, kdy jsem je hladila, nebála se jich a pak nám je chuděry sebrali a dali do kravína. Bylo to, jak když odejde člen rodiny. Moc se mi líbí fotka té babičky, jak doprovází krávy a veze vnoučátko.

1 0
možnosti
Foto

díky...je tam hezky a zajímavě....což dokládají  i přiložené články:-) někdy je dokonalost...právě v nedokonalosti.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre moc hezké fotky , jsem ráda za to že mně připomínáš mě mladi leta...   Nádherná reportáž,a ne jen ta to...všichni tve reportaže  sleduji a fotky i povídání skvělé R^R^R^ Nádhera ,  Děkuji :-) Podkarpatskou Rus mám v srdci stále....,tam jsem se narodila a prožila 33 let a osud mně poslal až na ostrov Malta.....velmi příjemné  vzpomínky,vhrkli mně slezy.....,slezy štěstí,radosti mám pocit jako já bych cestovala s Vámi kluci.... Jaromire,DĚKUJI MOOOC a ze srdce Tobě přeji hodně zdravi a  uspechu v tvich reportážích.Díky, Jaromíre !  R^R^R^ :-) Verte této reportáži,je PRAVDIVA

1 0
možnosti
Foto

:-)ahoj Magdo k moři, tvoje pochvala mě těší o to víc, že Tě fotky umí přenést domů. Jen škoda, že jsme vloni nezajeli až do tvého rodiště, byli jsme kousek...zpětně mě to mrzí čím dál víc.;-(

0 0
možnosti
JN

Vážený pane Šišo,

na Podkarpatskou Rus (Zakarpatskou oblast Ukrajiny) jezdím asi 16 let, a tak si dovolím říci, že ji snad trochu znám. Vaše fotografie a především připojený nápaditý komentář jsou hezkou a příjemnou propagací této neuvěřitelně zajímavé země a jejich obyvatel. Mám radost především z toho, že vše vyznělo velice pozitivně, a to zrovna nebývá pravidlem u většiny reportáží z této země. Děkuji za Rusíny.

Zajisté se shodneme, že Podkarpatskou Rus je třeba navštívit (moc doporučuji podhorské oblasti jako je Verchovina a horské partie okresů Tjačevo a Rachov a při tom se dívat, naslouchat a nekritizovat co se nám nelíbí.

Všem moc doporučuji a přeji příjemný a poučný pobyt. Po návratu domů, sizajisté budete minimálně více vážit běžných věcí životní potřeby, které u nás běžně fungují.:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)díky za obsáhlou reakci. Neni jediný důvod aby naše cestování a zážitky vyzněly negativně a nejenom proto, že Čechy si tam pamětníci dobře papatují a předávají to často i dětem. V Mukačevu ke mě přišel pán a dokonalou češtinou mi vyprávěl o dobrých českých časech. Stejně jako Vy dopručuji tento kraj k návštěvě....i když tam je něco trošku jinak než jsme zvyklí, klady to snadno převálcují.:-)

1 0
možnosti
BM

Jaromír krásné výstižné a poučné.Díky Ti a přeji ještě mnoho takových skvostů

0 0
možnosti
Foto

:-) díky...bude se snažit...příležitosti budou.:-)

0 0
možnosti
MC

Ukázal jste že několik obrázků dokáže lépe popsat danou věc než sáhodlouhý článek u kterého nakonec nevíte co tím chtěl básník říct. Ty nádražní budovy jsou opravdu moc pěkné. Těším se na další fotky. Samozřejmě karma.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

:-)a co teprve ty nádražní lustry.:-)...je pravda, že fotka má často vyšší vypovídající hodnotu než psané slovo, ale i tak...úúúúplně nejlepší vidět na vlastní oči.;-)...když mě v dohledné době nepřepadne článek...pak další pokračování...slovenské a ukrajinské skanzeny...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 551
  • Celková karma 38,58
  • Průměrná čtenost 3802x
68 let, ve volných chvilkách pro vlastní potěšení cestující, fotící a píšící.

Seznam rubrik